Har fire go`inger Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg er plaget med ekstrem kvalme. Det har et par dager, er 12 dager til termin. Er det flere som har det slik? Noen som vet om dette er normalt? Jeg var hos legen for noen dager siden blodtrykk og urinprøve var da iorden.
CiljaS Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jepp, forleden var jeg UTROLIG kvalm og dårlig, følte meg så syk som jeg ikke har vært på lenge! Endte opp med at jeg dro en tur på føden for en sjekk, alt bra. De kunne ikke forklare det, men mulig voldsomme kynnere var grunnen. En skal jo være obs på evt svangerskapsforgiftning, men det følger ofte andre symptomer med det, urin og Bt ditt er jo ok, og så lenge du ikke har hodepine, smerter øverst i magen eller ødemer er det vel noe som jeg hadde. Ta en telefon til føden om du er bekymret, for min del var det greit å bli sjekket, hadde ikke vært på kontroll på over 2 uker da- har nå 13 dager til termin dato.
NostraStoria Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Har du sjekket om det kan være halsbrann?
Har fire go`inger Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Tusen takk for svar begge to. Ja, har halsbrann i tillegg. Men det har jeg hatt en stund, uten at det har ført til den type kvalme. Jeg får noen sterke kynnere innimellom, så det kan kanskje være det da.... Får se det litt an - kontakter føden hvis det ikke gir seg.....
NostraStoria Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Det er veldig vanlig å bli ekstremt kvalm av halsbrann - jeg føler at det er like før jeg spyr når det er på det verste. Kynnerne skal ikke være så vonde at du blir kvalm! Sikkert lurt å kontakte føden ja hvis det ikke gir seg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå