Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Syns alle skulle hatt det,for og ungå smitte. Svinefaen ha komt hit nå, er det rart og kjøpe og bruke munnbind? Regner med alle glaner og flire hvis jeg bruker det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Hm, ville nok kikket en ekstra gang på deg, men skjønner jo og forstår hvorfor du hadde hatt det på. Enig i at det burde være flere som skulle brukt det, og de som er syke og hoster i øst og vest ute blant folk.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Så en mann med munnbind i butikken for ett par dager siden,så ikke rart ut i det hele tatt.
Kleint Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Har sett flere med munnbind. Kan skjønne de som velger det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Tuller dere, mener dere ikke at det er rart?! SØK UAVHENGIG INFORMASJON!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Synes det er mer rart at folk går rundt og nyser og hoster i butikken feks,enn at folk bruker munnbind.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg bruker munnbind i folkemengder og kommer til å gjøre det til vaksinen virker. Driter en lang dag i at noen synes det er hysterisk. Jeg gjør det som er riktig for meg!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Folk med dårlig ånde burde bruke munnbind. At andre gjør det er bare tullete
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Er det rart Å bruke munnbind i disse dager? Å er infinitivsmerket og kan bare stå sammen med et verb i infinitiv. Og er en konjunksjon og binder sammen to eller flere ord og setninger.
Småtorsk Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Det er unødvendig av friske å bruke munnbind. Jeg har også hørt om man ikke er 100% sikker på at man bruker det korrekt. (Skifter ofte nok, tar det av med rett teknikk osv.) Da kan det nemlig samle og spre smitte i stedet for å hindre det. Men jeg finner ingen kilder på dette... Syke anbefales derimot å bruke munnbind om de må ut blandt folk, eller for å beskytte familie og andre som tar seg av dem. Bruker man munbind, er det viktig å skifte det ofte. http://www.nettavisen.no/nyheter/article2748551.ece
Lacey*har fått erta Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Som småtorsk sier over her, munnbind er ubrukelig fordi 80% av befolkningen ikke vet hvordan man bruker munnbind korrekt. Det vil derfor bli grobunn til mer smitte enn det vil begrensning av smitte.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Jeg var på legevakten når jeg hadde svineinfluensaen, 1mnd siden, fikk munnbind av damen i resepsjonen som ble helt hysterisk! Jeg hadde mistet stemmen og hadde ikke kommet til det stadiet der jeg hadde begynt å hoste, min samboer snakket for meg. Skjønte ikke vitsen med munnbindet da, når munnen min var lukket uansett. Det var skikelig varmt og klamt.. ALLE stirret på meg som en idiot!!! Jeg måtte også sitte helt for meg selv borterst i gangen og vente på å komme videre inn til legen. Hehe, jeg tviler sterkt på at du IKKE får noen rare blikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå