Emma&Adrian Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Adrian har trykka vilt,s[ n[ f[r jeg ikke opp de tre siste bokstavene i alfabetet,og heller ikke sp;rsmalstegn. What to do....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Du har fått engelsk tastatur. Nede til høyre skal det stå NO, ikke EN/UK/US eller hva er som det står til deg. Trykk på denne og du kan bytte.
Patetica fåkksi Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Du må bytte tastaturet over til norsk igjen, ser du bilde av et tastatur nede til høyre? Det må stå NO.
Emma&Adrian Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Nei det st[r ikke det,pleier alltid [ gj;re det!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 høres ut som han har skiftet tastatur-språk for deg fra norsk til engelsk Forsøk å trykke inn tastene alt+skift samtidig.. Funker ikke det, kan du høyreklikke på oppgavelinjen, velg språklinje, og endre språk fra engelsk til norsk.
Patetica fåkksi Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Trykk på pila ved siden av klokka og du får det opp? Jeg har engelsk her, kopierer over norske bokst. Spm. tegn er der bindestreken er.
Emma&Adrian Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 Haha,TAKK! Nå funker den normalt igjen. Kanskje Adrian føler jeg trenger å lære meg litt engelsk? Tusen takk damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå