Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg kunne aldri tenkt meg å feriert på et sånn sted hvor man bor tettere enn man gjør hjemme. Men det er meg. Lei sommerhus på Djursland.
Libido- Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Vi leide stort hus på blåvann i fjor. Knall det. Men da var vi 3 familier som bodde sammen. Neste år blir det bare oss tre + at vi skal ha med to av tantebarna mine som er ungdommer. Så da tenkte jeg det er greit å bo der det skjer. Da slipper vi all den bilkjøringa vi hadde i fjor. Nå kan vi heller ikke stikke ut med ungdommene på kvelden, da vi har minsten. Så synes det er greit at vi bor der det skjer ting på stedet.
Libido- Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 og man leier jo eget hus der også, selv om man ser rett over til naboen =)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Dra på ferie sammen med noen med unger. Det er barnevakt i seg selv, og hyggelig for de voksne. Nå skal ikke vi til Danmark neste år, så det blir ikke oss dere skal reise sammen med.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Vi ferierte der når jeg var mindre og husker det som en kjekk ferie. Det er jo badeland der, mange andre slik at barna har mulighet til å bli kjent med andre. Masse hage og fin plass. Passelig tur når vi kom av ferja i Hirtshals.
Libido- Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 Har ingen å reise med. Enten har de ikke ferie samtidig eller så skal de andre plasser. Men tror det blir bra der jeg, virker som en bra plass =)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Vi har vært der med vår familie i mai i år. Kjempeflott sted! Anbefales veldig. For jenta vår på 5 år var det som et drømmested. Anbefaler å reise dit når Legoland er åpen. Det er ca 5-10 minutters gåtur fra bosted til Legoland. Husene er kjempeflotte. Inneholder alt du kan tenke deg. Vi bodde i et hus for 4 personer. 2 soverom, hvorav det ene med dobbeltseng og sprinkelseng (og det andre med 2 enkeltsenger). Flott bad med dusj, toalett (selvsagt) og både vaskemaskin og tørketrommel. Kombinert kjøkken og stue. Kjøkken med alt du trenger for å lage mat, inkl. stekeovn, mikro, stekeplater, oppvaskmaskin og ellers kjøkkenutstyr. Stue hadde en flott sofa med flatskjermtv (med flere norske kanaler), godstoler og spisebord med stoler inkl. en slags tripp-trapp stol for små barn. Utgang til terrasse med fine utemøbler. Ellers var badelandet der veldig tilrettelagt og flott.Der er bassenger for ulike behov. Alt fra stort barnebasseng med sandkasse ved siden av, stort bølgebasseng, boblebad, egen øy for barn med div. sklier. Har du med små barn har de lekegrind på hjul som man kan ta med seg inn fra garderobe og inn i badelandet. Veldig praktisk! Ellers er der også et stor lekeland hvor pappan og datteren min boltret seg! (De har også andre aktiviteter som bowling, treningssenter med aerobic etc). I tillegg er der restauranter og matbutikk i samme bygg som aktivitetene (feriesenteret). Det var ca 5 minutt å gå fra huset vårt og til selve feriesenteret (vi bodde lengst vekk). Hvis man ikke ønsket å gå hadde feriesenteret et tog som kjørte til faste tidspunkt hele dagen (med plass til barnevogn). Veldig greit og gratis! Vi kommer garantert til å reise dit igjen. Blir neste år eller året etter, tenker jeg, siden vi reiser til syden neste helg...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Vi var der i sommer - og likte oss veldig godt =) Bestilte kvelden før så alt som var ledig var de største husene, så hos oss fikk ungene eget bar og hvert sitt soverom =P Veldig fine hus og kort vei til alt. Supert for ungene, alltid noe å finne på og kort å dra til legoland og løveparken. Selv om vi var der i høysesong var det ikke mye kø og tull. Badeland var kjempefint med masse sklier, bassenger og restauranter.
Libido- Skrevet 5. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2009 Takk for svar, høres knall ut dette =) Blir nok så vi bestiller der ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå