Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt for å trekke pusten helt inn, men er ikke spesielt forkjølet. Akkurat som om jeg får sting når jeg puster helt inn, men det er bare på venstre side. Formen er ellers ok, men synes det er litt ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være ei forsterkt muskel mellom ribbein.... ? man trenger ikke merke det der og da, men bli litt øm i noen dager, feks etter man har bøyd seg for å plukke opp noe fra gulvet...

Skrevet

Kanskje det, jeg har lurt litt på om det kan være lungebetennelse eller noe i den retning, men det virker kanskje litt rart siden jeg kun har det på venstre side.

Skrevet

Har du vondt når du tar på stedet?

Altså, er det vondt utenpå eller inni?

Er det muskelstrekk eller brist i ribbein, vil du kjenne at det er ømt når du tar på det.

Ellers kan det vel være du har ensidig lungebetennelse?

Skrevet

har hatt det akkurat osm deg et par ganger.det er skikkelig irriterende og ubehagelig,men det går som regel over av seg selv innen et par timer, dagen.har aldri vært pgs lungebetennelse for meg iallefall.jeg vet ikke grunnen til dette,men kanskje er det strekt muskel som en sier her inne.

men det går over snart!:)

Skrevet

Det gjør ikke vondt på utsiden, men får stikninger når jeg strekker armen opp. Har hatt det sånn i to dager. Burde jeg ikke ha andre smerter også hvis det er noe alvorlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...