Gå til innhold

Når begynner dere og handle inn ting???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som seng,barnevogn div... ? jeg har fått termindato 5 mars, men aner ikke når jeg skal handle inn ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg tenker at jeg skal se hva jeg finner på januarsalget, selv om jeg ikke har termin før mai.. Finner jeg bra og rimelige ting slår jeg nok til. Kommer ikke til å kjøpe noe før det. Har ordinær UL i desember, så uansett vet vi ikke kjønn før det.

Skrevet

jeg har det meste klart, men har ikke kjøpt noe.. alt har veltet inn fra familie og venner.. så nå er det ikke stort som mangler (veldig deilig)... har ikke kjøpt noe selv ennå, men tenkte jeg å skulle vente til etter jul, for å se etter ting på salg:) har termin 3.mars... men hvis du skal handle ting som koster endel, så hadde jeg begynt med de større tingene nå... så slipper det å gå så mange penger på en gang... vi har jo julestrevet som kommer nå, som krever litt penger oxo... det er ihvertfall IKKE for tidlig å begynne:) lykke til..

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 7. mars og ingen planer om å handle inn så mye som en barnesokk før til neste år:)

Skrevet

Ikke før godt ut i 3. trimester.. :o)

Skrevet

Samme her, venter til over nyttår.

Har fått noen barneklær og en vogn allerede, og det er helt uvirkelig, og jeg får litt frykt for å friste skjebnen, selv om jeg egentlig ikke er overtroisk.

Skrevet

Termindato 24/2 og har handlet inn litt allerede.

Mannen min og jeg går for ekstra gode tilbud og fikk feks ny simovogn på salg til 3700 i stedet for 6400,-

Vi har jo to jenter fra før av og nå venter vi gutt. Det blir masse nytt vi trenger i den anledning og vi kjøper heller litt av og til i stedet for å måtte satse på masseshopping senere.

Jeg er også sær i klessmaken og kjøper derfor klær nå om jeg ser noe jeg virkelig liker.

Storesøstrene syns også det er stas og det syns jeg og mannen min også. Det er med på å korte ned ventetiden litt og de små gledene føles faktisk veldig store :D

Skrevet

Har vogn, stellebord og bilstol etter 1.fødte. Vugge har jeg også, fra da jeg var baby. Tenker vi kjøper seng i januar, hvis vi finner noe bra på salg. Og så blir det mest sannsynlig ny bilstol, er ikke helt fornøyd med den vi har. Ellers så gidder jeg ikke kjøpe klær og annet utstyr før det er nærmere termin (1. mars).

Skrevet

Jeg er i uke 23 nå og har en god del ting allerede. Har fått en del utstyr fra venner og famile og så har jeg kjøpt litt klær og sånt selv. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente en god stund til før jeg begynt å handle til den lille, men jeg klarer ikke å la vær å kjøpe de søte små tingene ;) Men jeg synes det er veldig greit å fordele det litt på lønningene, vi hadde ikke hatt mulighet å kjøpe alle tingene på en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...