Gå til innhold

Molait - er du her inne??


☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Regner med du har kommet deg over til 2 tri nå - herregud så fort tiden går!!!

 

Er fortsatt inne på Bli gravid - men håper å surfe over til 1 tri igjen om noen få dager - CD 22 i dag og det nærmer seg IKM, hehe =)

 

Klem fra en som savner deg og lurer på hvordan det går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snuppa:)

 

Er lite her. Er mest på snartmamma. Er blitt så vanvittig mye barnslig oppførsel her. Folk snakker jo til hverandre som uforskamma fjortiser! (kan det jo hende en del er og)

 

Bim er en sær sær verden....

 

Du får komme deg over på snartgravid og så snartmamma. Veldig trivlig. Minner mye om DG. Både i måten forum er lagt opp på og måten folk oppfører seg på.

 

Er uke 18 i dag, så godt over på 2 tri ja:)

 

Venter på deg enda jeg....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...