Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 For et par dager siden fikk jeg vondt i magen ved navelen. Som en skikkelig stram og øm muskel på en måte. Strekker seg ut til siden av navelen. Klarte ikke å ligge på høyresiden. Nå kommer og går den smerten. Den kommer hvis jeg tar i et tak, og det kan gjøre vondt når jeg bøyer meg ned og rører på meg, men også når jeg sitter stille. Det verker, stikker og strammer litt og jeg får vondt når jeg tar på området. Ikke sånn vondt at jeg krøker meg sammen, men nok til at det føles veldig ekkelt og at jeg må roe ned. Hva kan det være..? Jeg er 29 uker.
NostraStoria Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Det er ikke bare ømme magemuskler da? Jeg blir øm når babyen sparker ofte på samme sted. Husk å ikke bøy å tøy for mye, da vil du kjenne at det river godt i ligamentene v livmoren. Høres ut som du kjenner en kombinasjon av disse. Ikke noe farlig isåfall Har du tatt det opp med lege/jordmor?
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 det kan ikke være navlebrokk da? har ikke hatt det selv, men har sett at det har vært diskutert her inne før. såvidt jeg fikk med meg da så er det ubehagelig, men ufarlig, og vil ordne seg selv etter hvert (i hvert fall etter fødsel...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå