Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 har dere fast tid der dere ,egger barnet når han/hun er 5 uker gamle? og faste tider der dere står opp med de om morgen?
Ranni Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Nope, på den tida lot vi trollet styre alt helt selv. Sov i bagen på stua til vi gikk og la oss, da tok vi ham med oss inn på soverommet. Sto opp når han var tydelig våken og klar for ny dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Hahaha, 5 uker??? tuller du? prøv ved 5 mnd.
Gjest eelis+kian oliver Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Er vel ikke noe å le av, det? Knøttet her er tre uker gammel, og jeg får til stadighet høre at jeg må innføre leggerutiner allerede nå, så jeg skjønner godt at hun spør.
Gullsnoppen Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Vi begynte med faste leggetider da han var et sted mellom fire og åtte uker gammel. I starten var det kl 2000. Etter hvert endte vi på 1900 - som fortsatt fungerer fint - litt tidligere om han er veldig trøtt... Vi har aldri hatt problemer med at han ikke vil legge seg eller tuller med å legge seg... (han er nå snart 2.5 år).
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Gjorde det samme som gullsnoppen.. Kommer til å gjøre det samme med nestemann..
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 takk for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå