Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har bestilt noe fra Graham and Green i England, betalte varen når jeg bestilte. Senere fikk jeg en mail om at det kostet 15 pund og sende pakken til meg. Greit nok det for så vidt, men nå skal de ha meg til å maile all kortinformasjonen til de. Altså alt som skal til for å betale med mitt kort.. Er ikke det uforsvarlig? Jeg har ikke tenkt å gjøre det, jeg mailet og spurte om det ikke var mulig å gi meg en regning, men nei.. Eneste måten var at jeg ga fra meg all kortinformasjonen min... Ville dere gjort dette?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 I England har de litt annen måte å betale på, f. eks så er det ikke en kode du trykker inn på korterminal, der trekker de bare kortet. Men jeg ville aldri gitt fra meg all kortinformasjon. handler kun selv bare på nett, og skal jeg betale med kort så må det være med bruker ID eller pay pal - hvor jeg bekrefter med kode for en sikrere betaling. Hvorfor ta sjansen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå