Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg har lagt rett ut hele denne uka. Bronkitt, ryggvondt og hoste På tirsdag banka det på døra mi her... en venn som ville på besøk, og da orka jeg ikke besøk, og for første gang så sa jeg fra...jeg orker ikke besøk nå, ringer deg senere. Det var da helt greit. jeg og typen min har også hatt det litt sånn av og på i det siste... men i dag så fikk jeg brev på NETTBY... Er dere blitt sammen igjen nå? hvorfor ringte du meg ikke, og hvorfor sa du ikke at du hadde besøk? Hæ....tenkte jeg da.... jeg ringte ho da.... og sa jeg hadde rett og slett glemt det... okei...liksom... ja, sa jeg..og jeg hadde IKKE besøk den dagen. nei, men hvorfor slapp du meg ikke inn da? du har alltid gjort det selv hvor dårlig du har vært... ja, sa jeg, men jeg orka bare ikke...jeg var dårlig.. og så var det det der med typen min da... håper dere ordner opp da osv... ho har aldri hatt no positivt å si... ho endrer det ho sier alt etter om vi har problemer, eller jeg ikke vil mer osv...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 For et forferdelig rotete innlegg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 sånne "venner" er det ikke lurt å opprettholde kontakten med! i det minste pass på hva du forteller henne, har selv oppflevd å fått sårendes "stikk" tilbake pga jeg valgte stole på feil pers!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Skjønner rett og slett ikke hva du mener jeg?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Det jeg mener er at ho blei sur fordi jeg ikke slapp ho inn da jeg var sjuk, og ho trodde jeg hadde besøk. og blei sur for det. og fordi jeg glemte å ringe ho senere på dagen(den kan jeg skjønne) og blei sur fordi jeg og typen min skal ordne opp i problemene. ser det var litt rotete...men.... Hadde et innlegg her for et par dager siden ang rutiner, en venn som mente jeg ikke hadde rutiner på ungene mine. Samma dama dette her... HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Vet du hva? Jeg blir også litt sjokka som du sier over hva slags problemer folk "sliter" med... Du høres nå helt fjortis ut! Og det samme er vel vennene også... "Ungene" sier du, hvilket sikkert innebærer at du har flere barn? Og type av og på? Og veldig gode venner...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg kunne nevnt enda mer... denne "vennen" min prøver rett og slett å styre livet mitt... og nå i det siste så har jeg trukket meg mer og mer unna for å unngå problemer som ho er oppe i som kan gå ut over meg og min lille familie. Ho er rett og slett en kontrollfreak... Ho har nå fått seg en ny venninne som ho herser med.. Ja, jeg har to unger. Og typen min og jeg har problemer, og det er noe vi skal ordne opp i... men det har vært litt av og på for min del pga usikkerhet. men det som sliter på "vennen" er at ho alltid har vært sjalu om jeg har andre venner og nå som jeg er sammen med han jeg er sammen med. Er det da noen som er fjortis, så er det hu... Jeg ville bare lufte meg litt... Jeg har nemlig nesten ikke noen jeg kan snakke med her på stedet. De vennene jeg har kjenner ho andre også, og da føler jeg ikke for å snakke med de. men det ligger veldig mye annet også bak som sagt, og det er noe jeg ikke orker å begynne å ramse opp her.. HI
Gjest sug lut Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Voksne folk har presumptivt voksne liv. Dette her er ungdomsskoletakter.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Hæ??? Jeg skjønner absolutt ingenting jeg. God bedring, ta en febernedsettende:-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Signerer, det var det jeg mente... anonym 13.01 Tror jammen det er lenge siden jeg har signert deg, lut! Hvis noensinne
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 "Jeg bare" og "hun bare". Skjønte ikke noenting av dette innlegget. Skriv fullstendige setninger og for all del; ikke skyld på dysleksi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå