ida87_thea_andrine Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg er 13+4 og har så utrolig mye luft i magen om kvelden og natten... Er det noen med erfaring eller noen tips å komme med??
rampete robin Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Kjøp minifom kapsler. Det hjalp etter et par dager på meg!
ida87_thea_andrine Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Flott!!! tusen takk!! da går turen til apoteket=)
Gjest Skrevet 8. november 2009 #4 Skrevet 8. november 2009 Haha samme heeeer, det er helt forferdelig! Luftsmerter og fiser masse om natten og kvelden Skal ta å kjøpe det jeg også!!! Håper det funker Er ikke så behagelig å ligge vedsiden av sin kjære og fise natten lang
Msk87 Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 hehehe jeg har det mer sånn at jeg fiser ikke når jeg sover, men når jeg våkner om morgenen å går på do, da kommer ALT! Er rett å slett komisk å gå på do om morningen (:
ida87_thea_andrine Skrevet 9. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2009 Jeg har det også sånn at allt kopmmer på morgen... men ikke alltid det kommer ut!!! det er så vondt når det ikke er noe luft som kommer ut!!! det var godt å høre at det var flere som meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå