Gå til innhold

må man ha tvillingvogn,med 22mnd mellomrom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså baby og en på to.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke det, men nå var tulla 2,5 når vi fikk minstemann. Vi hadde en vanlig vogn og en trille

Skrevet

Ja og så hadde vi ståbrett til eldste

Skrevet

Det må du vel nesten se an, hvordan eldste din er i forhold til å gå mye selv, om dere går mye lange turer etc :)

Skrevet

Vi har sånn vogn med søskensete fra p&T, veldig praktisk altså.

Er 22 mnd mellom mine to. Vi går veldig mye

Skrevet

Er 19,5mnd mellom mine å vi hadde ikke tvillingvogn! Hadde vogn og trille og søskensette. Men brukte nesten ikke søskensettet og vi gikk ca 1,5km hver vei for å komme i barnehagen annenhver dag!

Skrevet

Vi får 21 måneder imellom og skal ha søskenvogn. Har vurdert en del frem og tilbake, men kommet frem til at det er nødvendig. Tenkte litt på søskenbrett, men det er ikke så praktisk i januar. Og så hender det jo barnehagen har planleggingsdager, eller man skal ha med seg begge alene, og da er det kjekt med søskenvogn. Ellers så kommer jeg til å bruke den vi bruker nå til babyen.

Skrevet

Kommer an på hvordan barna er. Det er hele 2 år og 3 mnd mellom våre, men jeg angret lenge på at jeg ikke kjøpte! Storesøster er 4 1/2 år og vil egentlig helst sitte i vogn enda (hun får jo self ikke det om det er helt spesielle ting)

Mens lillebror er 2 år og 3 mnd nå og har løper så fort han kan om jeg bare såvidt nevner vogna. Så hadde ikke trengt det med han.

Og jeg var alene med barna, var ofte på senter, måtte ha begge med, og gikk turer ol. Så jeg burde kjøpt. Men bf var jo hysterisk om man må bruke penger!! =/

Skrevet

ok, takk for svar. Vet jo ikke hvordan det blir enda, men her og nå EEEELSKER hu å sitte i vogn!!! beste hu veit, og vil aldri ut av den... hehe..

gubben er også sånn at slike ting,er bortkasta :P

Skrevet

Jeg har faktisk nettopp kjøpt ny. Mine er 16 mnd og 2,5 år. Eldste er kjempe flink til å gå, men jeg syns det er veldig greit å ha når vi skal gå til barnehagen, tar mellom 7 og 10 min når jeg går med de i vogn, og mellom 20 og 30 min når han skal gå. ( Vi må jo stoppe å se på hver eneste lastebil og tilhenger og bil og båt osv vi ser på veien å vite) På hjemveien får han velge selv om han vil sitte eller gå, de har turdag 2 ganger i uka og er mye ute ellers og, og det gjør jo naturlig nok en liten kropp sliten, så jeg er veldig glad i vogna mi :) Hadde en annen fra minste ble født, men den ble tung etterhvert, ¨så jeg kjøpte en lettere vogn nå

Men du må nesten se an eldste, du trenger jo ikke kjøpe vogna før babyen kommer, se det an litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...