Gå til innhold

Hva spiser du helst til frokost?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det enkelt på morgenen. Tar gjerne brødskive med ost eller leverpostei og søt paprika (elsker det) eller frokostblanding. Pga amming drikker jeg alltid vann til maten. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødskive, gjerne med leverpostei eller skinke og majones. Så må jeg ha melk til.

Er sjelden jeg spiser noe annet til frokost egentlig.

Skrevet

Det blir som regel en brødskive med brunost eller leverpostei på og et glass melk

Skrevet

Selv når jeg er på hotell, klarer jeg ikke pølse og slike ting til frokost. Det som ligger i varmdisken. Kan spise egg men det er grensen på varm mat. Blir kvalm av voldsom mat på morgenen.

Skrevet

Jeg liker godt crusli sol frokost, eller 2 skiver med smør, bringebærsyltetøy og ost.

 

Ofte blir det knekkebrød med ost eller leverpostei.

 

 

Skrevet

En skive eller to med pålegg, og et stort glass med iskald melk. Eller jeg koker med havregrøt. Det kommer helt ann på hvor god tid jeg har. Om jeg skal spise alene, eller med sønnen før han skal i bhg.

Skrevet

1 eller 2 stk fiberrik med tranebær, med hvitost på. Driker te til frokosten :)

Skrevet

Jeg spiser weetabix med melk, av og til havregrøt. Drikker vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...