skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg liker det enkelt på morgenen. Tar gjerne brødskive med ost eller leverpostei og søt paprika (elsker det) eller frokostblanding. Pga amming drikker jeg alltid vann til maten. Dere da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Brødskive, gjerne med leverpostei eller skinke og majones. Så må jeg ha melk til. Er sjelden jeg spiser noe annet til frokost egentlig.
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Det blir som regel en brødskive med brunost eller leverpostei på og et glass melk
skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Selv når jeg er på hotell, klarer jeg ikke pølse og slike ting til frokost. Det som ligger i varmdisken. Kan spise egg men det er grensen på varm mat. Blir kvalm av voldsom mat på morgenen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg liker godt crusli sol frokost, eller 2 skiver med smør, bringebærsyltetøy og ost. Ofte blir det knekkebrød med ost eller leverpostei.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 En skive eller to med pålegg, og et stort glass med iskald melk. Eller jeg koker med havregrøt. Det kommer helt ann på hvor god tid jeg har. Om jeg skal spise alene, eller med sønnen før han skal i bhg.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 1 eller 2 stk fiberrik med tranebær, med hvitost på. Driker te til frokosten
Jojo x3 Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg spiser weetabix med melk, av og til havregrøt. Drikker vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå