xnjil Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 når jeg går til , lege/ jordmor, sjekker de meg og sier at alt er fint , men alle rundt meg pluss meg selv komenterer at jeg har for lite mage i forholdt til at jeg 37+5 , og er andregangs,,, litt forvirret!
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Det er ikke noe som heter "for liten" mage. Jeg har sett høygravide jenter som bare ser oppblåste ut, men allikevel kommer det ut en helt normal baby. Stol mer på lege/jordmor enn andres synsing
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Min mage er forresten mye mindre denne gangen enn første gang.
Gjest Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg vet ikke hva de andre forventer av magene våre. Du er kanskje som meg, slank med lite underhudsfett på magen? Jordmor og lege skryter veldig av at de kjenner babyen så godt fordi jeg er så slank. Ta til deg det som er positivt! Jeg var på ekstra ul og babyen var over gjennomsnittet i vekt i forhold til hvor langt jeg er komt i svangerskapet... Dersom du er virkelig bekymret, kan du jo be legen om en henvisning til ekstra ultralyd undresøkelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå