SugarIntheMorning Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 av meg etter fødsel... Sliter med de siste 6kg. Er flink å holde meg vekk fra godis osv, men det jeg synes er håpløst er å holde seg vekk fra brød! Eeeeelsker brød, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten mine 3 brødmåltider. Noen som har tips til hvordan det kan gå litt lettere?
erteposen + 4 Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 De siste 5 kiloene er de verste. Denne gangen sliter jeg også, men jeg spiser også masse karbohydrater i form av pasta og brød og går ikke på lange turer hver dag.
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 du trenger ikke kutte ut brød. du må bare spise ofte og ikke for mye. Jeg har prøvd å gå ned i ett år og prøvd alt. Og da mener jeg ALT. Begynte på grete roede i august og har snart gått ned 10 kg! Jeg er så glad! Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte før. Min meny kan se slik ut: Frokost: bjørn havregrøt Lunsj: To skiver med noe pålegg og en youghurt eller en frukt Mellommåltid: To skiver eller knekkebrød med pålegg og en frukt eller salat Middag: Fisk eller kjøtt, fiskekaker el med 150 g potet eller fullkornpasta og masse grønnsaker Kveldsmat: Frukt eller youghurt og noen skiver Er aldri sulten og har masse energi. Før var jeg trøtt sliten og tjukk. Nå begynner livet å se bedre ut!
solei Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Kjøp fedonbrød eller disse spesial lavkarbo brødene. De er like sunne som knekkebrød. Ellers kan du prøve VITA sine rundtykker dypfryst...knallgode. Grønn pakke.
SugarIntheMorning Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 Takk for gode tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå