Gå til innhold

Er jeg den eneste som overhode ikke er bekymret for svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjansen for at jeg skal bli drept i trafikken på vei hjem fra jobb i ettermiddag er langt større enn sjansen for at jeg skal dø av svineinfluensa. Blir jeg bekymret for å dra hjem av den grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi slutte å legge inn intetsigende innlegg om svineinfluensa snart? Dette er da utdebattert og belyst fra absolutt alle sider nå

Skrevet

Jeg erikke bekymret i det hele tatt for meg selv, mannen eller guttene, men jeg er litt småbekymret for vesla siden hun bare er 2 mnd gammel. Derfor har vi ogs valgt å ta vaksinen, for å beskytte henne best mulig til hun blir større og tåler mer. Hadde jeg ikke hatt liten baby hadde jeg ikke vært bekymret i det hele tatt.

Skrevet

Ikke bekymret jeg heller. En kamerat av meg kom akkurat hjem fra reise i Tyskland. Han fortalte at der var det ikke noe oppstyr rundt dette i det hele tatt, ingenting i media, og ingen tegn på spriting på offentlige plasser ol.

Tok en runde på nett i dag og besøkte utenlandske aviser. Ikke mye skriverier og opphausing rundt om i verden vedrørende svineinfluensa nei. Her i norge er det stort sett det eneste media fokuserer på for tiden. Jeg skjønner det ikke. Men greit å bli påminnet at man må være ekstra forsiktig med hygiene og sånn, og vaske hendene oftere enn før, men likevel, synes dette har gått over sine grenser for veldig lenge siden.

Skrevet

Jeg bekymrer meg også veldig lite:)

Skrevet

Jeg ville til vanlig ikke vært bekymret, men fordi jeg er gravid har det skapt litt mer tankebry enn det normalt ville. Jeg er dog ikke hysterisk, sitter ikke hjemme og griner, og beveger meg normalt blant folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...