Gå til innhold

uff hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

er uke 35 og har nå så mensensmerter og er skikkelig kvalm. det presser nedover ryggen. og det gjør så vondt når jeg reiser meg opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres mye verre ut en mine menssmerter som e i magen.... tror e villa ha ringt føden....

Skrevet

det kniper lissom til i magen. Har også ( unnskyld meg) diare. Tenker lissom kanskje at det er bare det. Var på sykehuset forige uke, trodde noe var igang, men det var det ikke.

Skrevet

hemm....du kan jø høre me legen eller jordmora di... kansje de vil sjekke d.... bedre å få sjekka en gang for mye.... kan jo bare være smerter sammenheng me diareen. begynte smertene før eller etter diare?vist d va før så e d kansje mer sansynlig d har sammenheng med diaren. men hør me jordmor/legen din..

Skrevet

det begynte før, men det har avtatt litt nå. så da var det nok bare løpe på do smerter. Uff blir litt satt ut. Samboer holder på med fagprøva og har ikke mobilen i nærheten. Og typisk meg så hadde det hendt noe når jeg ikke fikk tak i han

Skrevet

den følelsen kjenne e godt til... :/

Skrevet

tusen takk for svarene jeg fikk. Når i desember har du termin?

Skrevet

:) :)

9 desember. førstegangs....har hatt mange mange spørsmål her inne. kjekt å ha noen en kan spørre om alt en lure på....

Skrevet

Jeg har også 9 desember. og er førstegangs. Ja jeg har selv hatt mange spørsmål her inne. Er lissom betryggende å ha en slik side. Er det noe man lurer på så er det bare å skrive litt :) jeg var inne på profilen din. Så at du ventet en gutt. Gjør det selv jeg. Som skal hete Lucas. Gleder oss masse, selv om nervene mine begynner å komme

Skrevet

kjempefint navn:) vår skal hete Kristian.

nervan her har komme å....for fødselen og kosn d blir å skal ha ansvaret for d lille mennesket. samboer gleder se kjempemasse, både til bleieskift å nattevåk. :)

Skrevet

skriver en melding på profilen din jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...