supermamma til 2 tette Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 I fjor kjøpte jeg noen fantastiske Reima Tec vintersko til gutten min. Han var alltid varm og tørr på beina, selv etter å ha stått i vanndammer!! Butikken jeg kjøpte de i (Pappa på Holmensenteret) har lagt ned og nå finner jeg ingen som har Reima Tec sko... Kan noen hjelpe meg?? Helst i området Asker, Bærum evt Oslo (i verstefall Drammen). Han MÅTTE ha nye vintersko til barnehagen, så jeg endte opp med å kjøpe Gore Tex sko fra Viking. Selv med flere lag med impregnering, var han skissvåt på beina etter første dagen... Ble ikke særlig imponert da!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har kjøpt reimatec vinterstøvler på Junior barneklær på sandvika storsenter. Fikk tak i et par til 100 kr sist vår, men det er vel ikke sånne priser nå tenker jeg....
supermamma til 2 tette Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Takk for svar :-) Jeg har vært der og spurt, men da fikk jeg beskjed om at de har sluttet med sko... Nå har jeg sendt en mail til de som importerer Reima, så da håper jeg å få svar!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Når jeg tenker meg om så mener jeg å ha sett reimaskoene på Barnas hus på sandvika storsenter også for en tid tilbake.
supermamma til 2 tette Skrevet 7. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg får sjekke det ut en gang til. Var litt tidlig ute når jeg lette etter sko til han, så kan hende at en del butikker ikke hadde tatt inn alle vintersko enda!! Tror jeg så de der i fjor, så jeg håper de dukker opp igjen. Vinteren er jo lang og kald, så vil helst at han skal ha "utstyr" vi kan stole på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå