supermamma til 2 tette Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 I fjor kjøpte jeg noen fantastiske Reima Tec vintersko til gutten min. Han var alltid varm og tørr på beina, selv etter å ha stått i vanndammer!! Butikken jeg kjøpte de i (Pappa på Holmensenteret) har lagt ned og nå finner jeg ingen som har Reima Tec sko... Kan noen hjelpe meg?? Helst i området Asker, Bærum evt Oslo (i verstefall Drammen). Han MÅTTE ha nye vintersko til barnehagen, så jeg endte opp med å kjøpe Gore Tex sko fra Viking. Selv med flere lag med impregnering, var han skissvåt på beina etter første dagen... Ble ikke særlig imponert da!!
La Perla Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 eg dytter, for jeg luere på hvor i Bergen man får tak i sånne. Min gutt hadde sånne viking-støvletter i fjor, og han ble også våt i dem.
supermamma til 2 tette Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 dytter, noen må da vite det????
LegallyBlond Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 La Perla: De selger dem på Baby Shop i sentrum. Om du ikke vet hvor den er (noe jeg i grunnen regner med at du vet) så ligger den i samme gate som ark beyer og svaneapoteket, når man går fra strandgaten og opp mot tinghuset. Ligger på samme side som apoteket
supermamma til 2 tette Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 Da vet vi hvor de har det i Bergen, ingen som vet her altså??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå