Gå til innhold

Frustrert prøver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sørger over siste forsøk...det er svært vanskelig å akseptere at det gikk galt...

Jeg har sluppet angsten for at det aldri skal gå bra, til...det gjør alt så mye værre denne gangen...jeg har tildigere alltid greid å tenke ...ja ja...neste gang så...

Jeg vet at det er viktig å tenke positivt før og under forsøk...men hvordan skal man greie det med mange negative forsøk bak seg...

Jeg vet at stress ikke er bra i denne prosessen...men jo mer jeg tenker på det....jo mer stresset blir jeg jo...

Så prøver jeg å ikke tenke så mye på dette...men det går heller ikke...

tankens kraft er stor...men innimellom er det vanskelig å få vektskålen til å bikke riktig vei...

Eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja...jammen ikke enkelt dette her nei... :-/

Tankens kraft e som du sier stor ja. Det e helt sikkert og... har du forresten lest boka "The Secret" av Rhonda Byrne? Den omhandler det med å tenke riktig. Jeg ble ganske overrasket da jeg leste den.

Håper virkelig du kommer deg opp igjen fort og klarer å se fremover.

Klemmer

Skrevet

Så frustrerende.....

Hvilke klinikk bruker dere?

Fårstår godt frustasjonen din.... Har lest tidligere at dere har prøvd maaaange ganger... Vet ikke hva jeg kan si, men jeg håper nå virkelig at det blir deres tur snart!!! Det må nå bli deres tur snart!

Sender mange positive tanker til deg :)

Skrevet

Takk P og A!

Ja...hvis jeg bare visste at det gikk bra til slutt...da skulle jeg takle ALT! Men angsten er jo at man skal ha gjort dette til ingen nytte...annet an man har prøvd da...

Vi holder til på Hausken.

Godt med BIM for tiden...

Skrevet

Hei, det må jo gå bra til slutt:)

Er alle forsøkene hos Hausken?

Skrevet

nei...lett fordelt over Norden...Riksen, Aleris, Maigaard

Skrevet

Har dvd av "The Secret", og det er så sant så sant: man fylles av postive tanker! Anbefales til alle som som sliter her inne.

Skrevet

Bare vent å se, du kommer til å lykkes hos Hausken skal du se :)

Når er neste forsøk da, eller er det kanskje ikke bestemt?

Jeg venter mens om ca 3 uker, så da skal jeg ringe inn å få tilsendt de nødvendige resepter.

Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Ja det er planen...Han e jo optimist...og det må jo bety noe?

Litt usikker på om jeg orker flere forsøk nå...men vat at om noen uker begynner det vel å rykke i mageskinnet igjen...

Som jeg skrev til Sitron...8 uker med spray ble for mye for meg tror jeg...derfor jeg sliter litt enda med resultatet...jeg er rett og slett superkjørt...

vel...nå jobbes det i hodet for å prøve å finne de positive vibbene...men tror kroppen må få sørge litt til...den gjør jo gjerne som den vil til slutt...

Takk for fine innspill! Skal notere meg The Secret...tror jeg har vært borti den en gang.....

Skrevet

Aureca..Fikk du noen spennende forslag fra Mr. Magic? :-)

Skrevet

Tenker du fra Hausken?

Jeg Har aldri vært gjennom prøverør, så jeg har egentlig ikke peiling på noe av medisiner.... Men skal ha noe for overaktivt immunforsvar i tillegg til det som jeg antar er vanlig...

Jeg blir sjeldent gravid, og når jeg blir det så ender det i SA ganske tidlig i uke 5 og 6.

Vi har en gullgutt på snart 6, trodde jeg var super fruktbar da han kom 1 mnd etter p-pille pause.... Han var ikke planlagt... Men det er lite egg hos meg, som må være medfødt og uten prøverør har man ikke kontroll på hvilke egg man blir gravid på. Om jeg skal ha mulighet å få en baby ut av en graviditet må jeg ha et godt egg, det er det som lager grunnlaget for hormonene som settes i sving...Kvinnekroppen er kompliser da!

Jeg krysser fingrene at vi finner et gullegg eller to som velger å klore seg fast, både hos meg og deg!!

Skrevet

Hvordan er formen Nurket1, går det bedre med deg? Håper det!!!

Klem

Skrevet

Gode Sitronvennen min...snill du!

I dag har jeg ikke grått...jeg har faktisk hatt en ganske god dag. Vært på kafe...gått tur...og egentlig hatt det helt greit.

Jeg snakka med fastlegen min i går og hun sa at jeg forstår godt at du får en reaksjon etter alt du har vært gjennom...og jeg kjente at hormonene slapp...det er rart..men en uke etter at jeg slutter med Cycklogest/Crinone kjenner jeg at...OJ...nå har tåka lettet...for første gang siden august!!!

Jeg er fremdeles lei meg...men på en annen måte...føler at jeg har kontroll igjen...

Jeg tror at det har vært for mye greier i kroppen min for lenge...skal bli godt med en pause...(Litt spent på hvordan p-piller virker...)

Så...da kanskje jeg prøver igjen...kanskje... :-)

Takk for at du passer på...det betyr utrolig mye merkelig nok... :-)

Så i dag blir det gullrekka...taco...og kanskje driste oss til litt vin (skal børste av et tjukt støvlag)...og en Wheat grass på toppen!

Jeg fraråder alle herved lang nedregulering over 8 uker...!!!!!!!

Du da Sitron?

Skrevet

Det var godt å høre at det går bedre med deg Nurket! :) :) Der ser du, du red av stormen og kom igjennom det, nå har du det verste bak deg!

Er jo ikke rart det tar på det her, merker jo godt jeg også hvor emosjonell og hormonell man blir, og jeg er jo heldig med kun mine korte regimer uten spray.

Idag var jeg hos klinikken og tok en prat med legen min der. Han er så søt altså! Han var skuffet og overrasket over at det ikke gikk denne gangen, sa han, og nå var det på tide det klaffa for meg for han synes jeg har vært igjennom nok nå (han mener jeg har hatt maks uflaks). Han sa at nå som eggene mine har bedret seg såpass og medisindoser er korrekt, så mener han at han nesten kan garantere at jeg blir gravid før eller siden. Vi må bare lete etter gullegget, og som han sier så er det kun 25% sjanse for "friske" folk og "friske" egg i hver syklus også, så vi må bare være litt tålmodige. Og dersom ikke frys funker i desember, sa han at han har et par ess til i ermet som skal prøves (han sa ikke hva det var, men tydelig at han har en plan). Veldig veldig godt å snakke med en lege som er så utrolig dyktig og har jobbet og forsket på dette i herrens mange år! Så nå er jeg veldig positiv!

Spurte han også om det med kromosomer og egg, og han sa at de som har problemer med dette oftest er de som har flere SA'er bak seg. Da kan det være grunn til å ta en sjekk (ikke i Norge da ulovlig). Men det gjaldt ikke for meg heldigvis.

Sa også at jeg tar wheatgrass, men da bare lo han. Men uansett har jeg fått beskjed om å fortsette å ta akkurat de vitaminene jeg tar, for det funker tydeligvis.

Dessuten tenkte jeg at jeg måtte fortelle deg at han idag fikk beskjed fra ei som hadde hatt sitt niende innsett nå, og idag testa hun positivt!!! :) :) Så da er det håp!

Nå blir det helg med god mat, god vin og avslapping (evt raking av løv). Kos deg i helga, da! Klem.

Skrevet

Gode tilbakemeldinger hjelper alltid!

Sevfølgelig skal du lykkes!!!

God helg!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...