Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg leser stort sett en roman i måneden, tenker jeg. Ikke storleser, leser veldig sakte, men koser meg - akkurat ferdig med en Terje Stigen-runde nå. Folk som aldri leser annet enn ukeblader blir fattige i sjela - det er så fantastisk masse å hente i god litteratur.
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Det vet jeg faktisk ikke... Kanskje 40-50? Er veldig glad i å lese, og det ble mye bøker på slutten av svangerskapet med vesla.
Gjest sug lut Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Mange, vet ikke. Går seks-sju stk på en høst/vinterferieuke, en lang sommerferie blir kjapt tjue, og kanskje en eller to i snitt pr uke ellers? Blir mye tid som går bort til faglitteratur også, de nekter å betale meg ellers, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Før jeg fikk barn gikk det i ca 40 i året. Nå er jeg ned på 10-15 i året. Savner å grave meg dypt ned i en bok så lenge jeg vil. Men trøster meg med at det blir tid til det senere når barna blir større...kanskje?
La Perla Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Oj, det aner jeg ikke, men det er nok ganske mange. Jeg er helt avhengig a å lese, og syns det er helt grusomt å være "between books". Enig med HI i at god litteratur er uvurderlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå