Romeren Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Etter dårlig respons på mitt tidligere innlegg, prøver jeg igjen med en annen overskrift. Noen som vet??
Romeren Skrevet 5. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2009 Åh... Dette skulle inn på anonymforum. Det er der utålmodige meg har et annet innlegg, selvfølgelig. Hehe... Men er det noen som vet? Vaksina har kommet til Bergen igjen nå. (Og de av dere som tok den her: Hvor lenge stod dere i kø?)
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Hei! Jeg kjørte ut dit fredag for snart to uker siden, og slapp å stå i kø i det hele tatt. De så lang vei at jeg var gravid, så jeg slapp rett inn. Det står i avisen også i dag tror jeg, at gravide og barn under tre år slipper køen! Veldig greit. Utrolig bra humør på folket der ute også (skjønt det kan jo hende de sliter litt mer nå etter hvert, det har visst blitt mer amper stemning på folk som vil ha vaksine med ikke er i risikogrupper!)...det virket på meg som om det var et effektivt og greit system! Jeg var i hvert fall inn og ut på godt under en time. Mann må jo sitte i tjue minutter etterpå i tilfelle anafylaktisk sjokk, men jeg tror ikke det har vært noen tilfeller av det i Fyllingen foreløpig. Regner med det hadde blitt slått stort opp i avisen i så fall, mediene elsker jo å skremme oss!!! Men jeg aner ikke hvilken buss som går ut der dessverre. Sjekk Bergen kommunes sider, kanskje det står der? Ta med fødselsnr og ha på løse klær, det sto det også i avisen, hehe. Lykke til!!!
maipiken Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 gravide skulle slippe å stå i kø stod det i BT i dag
xnjil Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 buss nr 80. kjører fra Flaktveit- sentrum- til Oasen, den står rett foran sykehjemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå