Gå til innhold

Skal , skal ikke???


Linda :-)

Anbefalte innlegg

www.vaksineaksjon.no

www.fritthelsevalg.org

 

rart vaksinen er trygg for nordmenn, men ikke gravide i Tyskland, Frankrike, Usa, Sveits, Storbritannia osv..... hva skal man gjøre lissom, når det står at barnet kan få hjerne og nerveskader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel vel. må si jeg syns hun representanten for anti vaksine som debatterte på tabloid i går, dreit seg regelrett ut. Hun kom jo med endel helt hårreisende anklager av legemiddelindustrien, som fex at spanskesyken ikke skyldtes virus, men at det skyldtes vaksine og at det var legemiddelfirmaer som sto bak. det blir bare for fjernt.

 

vi bor i ett av verdens strengeste land hva gjelder godkjenning og bruk av legemidler. det blir litt for paranoid å tro at staten bruker oss som forsøksprosjekt og at de vil vaksinere flest mulig for å tjene penger da de har aksjer i glaxo smith kline.

 

det er min mening.

 

om man bare leter nok på nettet så vil man finne den dokumentasjonen man ønsker, det være seg for eller mot vaksine.

 

jeg endte i allefall opp med å konkludere med at vi vet at sykdommen er farlig og potensielt dødelig blant annet for gravide, vi vet foreløpig ikke det samme om vaksinen. da endte jeg opp med å følge anbefalinger og har vaksinert meg.

 

lykke til med ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...