Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 jente 4 aar. fikk diagnose svineinfluensa over tlf paa tirsdag kveld. hentet ut tamiflu til henene igaar. tenkte aa se henne ann til i dag for jeg begynte aa gi henne tamiflu. hun er naa feberfri, hatt feber i natt. hostet masse i natt, hoster en del enda. hadde dere gitt henne famiflu? er saa i tvil , hun har barneastma, og hort om fler som blir bedre etter 3 dager, for saa aa bli mye sykere igjen.. gir jeg ikke tamiflu i dag er de 48 timene overskredet. kommer ikke gjennom paa tlf til lege..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Du burde snakke med en lege, og jeg tviler på at noen av hønsene her inne er det. Her er det ikke synsing som gjelder. Denne hører forøvrig hjemme på sykdomsdebatten. Dette er et anonymforum, ikke en sykdomsdebatt
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg ville gitt det med en gang jeg hadde fått det. Det er ikke særlig effektivt etter 48 timer og astma er jo en ekstrarisikofaktor. Leste et sted at det er først etter flere dager man evt merker alvorligere symptomer, så tamiflu nå er sikkert en god ide. God bedring ønskes til jenta di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå