Pia76.. Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Heisann:) Tenkte bare jeg skulle sjekke hvordan det står te me deg/dere. Vi satt jo inn egg på samma dagen ) Superskøy å ta følge med noen andre, i disse rugedagene... Jeg skal vente til dag 14,, med å teste denne gangen. Så jeg skal ikke ha en test i hus, før rundt den tiden. Ellers kan fristelsen bli for stor;)
Antiope Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har test dag fredag den 13! Er tåpelig nok litt stresset for dette, er ikke overtroisk, men måtte det være denne dagen? Prøvde meg med at jeg kunne ta en hjemmetest dagen før, men det synes mannen var en veldig dårlig ide. Har ingen tester i huset og skal prøve å holde meg unna apotek osv. Ellers har jeg ganske vondt i nedre rygg og hofter. Prøver å innbilde meg at det er et tegn. Har noen andre hatt slike symptomer? Tror vel egentlig at det er stress. Skal ha fri i morgen og gleder meg alt. Merker du noe?
Pia76.. Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Heisann,,,der var du ja:)))) Jeg skal teste den 14de jeg,,,,13de hopper jeg elegant over;) Den dagen skal jeg IKKE teste,,hehe. Jeg er trett hele tiden,,å føler meg som en oppblåst ballong. Ellers ingenting. Jeg har aldri hatt smerter i hofter å nedre rygg jeg nei,,,kanskje noen andre har????
Antiope Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hvordan går det med deg? Har lyst til å teste, noe som bare er tullete, jeg vet. Er hjemme fra jobben i dag, jeg har hatt mareritt om menstruasjon flere ganger i løpet av natten. Er helt skutt. Er også litt svimmel og kvalm, men tror dessverre dette er stress i forbindelse med natten. Det er langt tid til fredag... (og lørdag, enda lenger!!)
Pia76.. Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Heidu. Noen dager siden jeg har vært innlogget no. Så myyye å lese igjennom her:) Her har jeg NULL symptomer,,,så lite trua her å desverre:/...... Men gir ikke opp enda nei,,,skal jo ikke teste før i hælga jeg,,,så kan jo enda skje noe:)))) Håper ikke att du vart så du testet for tidlig. Da kan du bli lei deg uten grunn. Men jeg skjønner att det er vanskeli å la være. Jeg trodde jo ikke att jeg hadde tester i hus,,men joooooooda. Det hadde jeg visst. hehe. Har imidlertid greid å holde meg unna de enda )
Antiope Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg har det vet du. Negativ! Er ikke helt lei meg enda, hadde ikke helt følelsen av å være gravid. Men det behøvde ikke bety noe.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 PS! Man kan fint være gravid uten å kjenne noooooen ting..."Vanlig gravide" kan jo gå langt over tiden før de tenker over muligheten... Lykke til!
Pia76.. Skrevet 11. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2009 Men da testet du jo for tili. Kan slå ut negativt da,,selv om du er gravid. IKKE gi opp enda. Vent til hælga å test på nytt da:)))))))))) Takk for d Nurket1:O)
Antiope Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Nå har jeg fått mensen, det må da bety at der er over for dennne runden? Skal fortsatt ta testen på sykehuset i morgen. Men jeg krysser fingre og tær på at det går bra med deg! Lykke til!
Pia76.. Skrevet 12. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2009 Jeg vet att noen kan blø litt første mnd. Blir spennende å høre hva de sier på sykehuset imorgen. Krysser fingrer for att det går bra med deg jeg,,takk for att du gjør det samma tilbake:)
cucumber Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Hei, håper det er greit at jeg hiver meg innpå med et spm... Tok dere EL sprøyta pregnyl? (kanskje alle gjør det, litt uerfaren...mitt 1. forsøk nå). Grunnen til at jeg spør er at jeg har testdag lørdag den 14, men har heller ikke klart å vente.... hadde innsett fredag 30/11... og testa tirsdag, onsdag og torsdag denne uka... positiv alle dager, men jeg syns den ble svakere fra onsdag til torsdag. Så nå lurer jeg på om det er EL sprøyta som kan "henge" igjen i kroppen? Har forstått det slik at den inneholder samme type hormon (hCG) som grav.testene slår ut på? Eller kan jeg være sikker på å være gravid når jeg har fått positiv test nå på RD 13?
Pia76.. Skrevet 13. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2009 Heisann,,,,bare å slenge seg på her ja;),,,bare koooselig det ) Jeg har ikke tatt den sprøyta du nevnte. Men jeg kan da ikke skjønne annet enn att du er gravid )))))))))))))))) Du skriver att du holder på med ditt første forsøk. Dvs ferskforsøk? du har nettopp hatt egguttak å den biten? Har du testet idag?
Pia76.. Skrevet 14. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2009 Fader,,,jeg er IKKE gravid(((((((((
Antiope Skrevet 14. november 2009 #14 Skrevet 14. november 2009 Tenkt masse på deg idag. Jeg er heller ikke gravid, men det trodde jeg ikke heller. Hadde ikke "napp" en gang. Neste runde, da er vi klare begge to!
Pia76.. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. november 2009 Jeg hadde ikke den store trua denne gangen jeg heller. Kjente jo ingenting. Men allikevell blir man jo skuffet///... Du hadde heller ikke flere fryseegg,??? Har du isåfall tenkt ut når du skal starte på igjen med neste forsøk. Spray,sprøyter osv ?? Grubler enda jeg..
Antiope Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Ja jeg ser at du har havnet i tenkeboksen, hvorfor det? Var det veldig tungt synes du? Jeg skal i gang igjen forhåpentligvis i januar, men de hadde kanskje ikke plass til meg da og jeg blir da flyttet til februar. Litt usikkert når med andre ord, det kommer jo også ann på når de vanlige mensene kommer. Sikkert lurt å vente til februar. Jeg regner med at de gjør ting litt anderledes denne gangen for meg; de fikk ut kun 5 egg, de andre var for små og kun 2 av dem var modne nok. Så ingen frys. Men jeg gikk på full dose menopur i 11 dager, så usikker på hva. Jeg slet en del med nesesprayen, gikk nesten i en depresjon! Tok graviditets testen som slo ut negativ og poff, depresjonen var borte! Merkelig greier, enn skulle tro at jeg da ble satt ut, men nei, da var nesesprayen endelig ute av systemet og jeg endelig meg selv igjen. Sa i hvertfall i fra til sykehuset og de skulle forsøke å ikke la meg gå så lenge på den neste gang.
Pia76.. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. november 2009 Jeg satt meg i tenkeboksen,, bare fordi jeg er usikker på når jeg vil starte opp igjen. No med en gang,,eller ta en liten pause. Jeg vart *Rimelig* deprimert av der medikamentene. Så gruer meg til å begynne pån igjen. Men må man så må man, er det noe som heter ) Blir spennede å høre koss opplegg de lager til deg neste gang. Håper du får ut flere egg da. Selv om det holder med bare det ene gullegget da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå