Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 1.Har du hår i rumpa? 2.Fjerner du det? 3.Liker du doggy?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 1. Nei, ekte damer har ikke hår i rumpa. 2. Nei, se nr.1. 3. Ja.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Har heller ikke hår i rompa, og har ikke hørt at det er vanlig
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 1. Ja 2. Nei. Setter det opp med hårspenner 3. Liker katter bedre
Gjest sug lut Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Vem vet, inte du Vem vet, inte jag Vi vet ingenting nu Vi vet inget i dag
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Da er vel jeg veldig uvanlig og ikke en ekte dame da... HI
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Ting tyder på det ja. Har du mye hår i rompa da? Så mye at bæsjen henger seg fast? I så fall bør du sikkert barbere
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 1. Vet ikke 2. Nei 3. Ja, men hva har det med hår i rumpa eller ikke å gjøre???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Hehe, nei, det er ikke så mye at bæsjen henger seg fast;) Er ikke like mye som menn har, men det er en del. Når jeg barberer musa så barberer jeg alltid helt bakover også, på innsiden av rumpeballene liksom.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Menneskekroppen har hår omtrent overalt. Damers rompe intet unntak - hvilket jeg fant ut etter en sommerjobb som stort sett innebar å sette slanger inn i endetarmsåpningen på folk som skulle få kontrastvæske før røntgen. Alle slags folk i alle aldre. Men er det ett sted man ikke bør begynne å barbere må det jo være der! For det første er det jo en sving og en vinkel involvert som tilsier store ulykker m høvel, og for det andre - stubber i stussen??? Er det noen som faktisk SER ETTER om de selv har hår innafor skinkene? Verden er gal.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Alle har hår i rompa, men damer har ofte lyst og fint hår og ikke sånn hardt og mye som gutta. Jeg barberer bort mitt innimellom, men mer fordi jeg først driver med det der nede Jeg liker veldig godt å ha sex doggy, men ikke analsex om det var det du tenkte på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 1.ja, lyst dun 2.nei, skarpe ting og kronglete steder hører ikke sammen 3.Jada. I mørket ser han ikke de håra allikevel, og så lenge jeg ikke har så mye hår at han tar feil av meg og katta så ser jeg ikke at det skulle være noe problem;-) Dessuten har ikke mannen min hårfobi som det kan virke som en del andre mennesker har. Mannen min, og jeg, liker sex, og vi tar den like gjerne med hår som uten...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Dere som sier dere ikke har hår i rumpa, dere lyver. Alle har litt hår over hele kroppen, men regner ikke med noen har like mye som mannfolka
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 1. Ja men ikke mye. Mer som dun. 2. Ja en sjelden gang iblant, men langt ifra hver gang jeg barberer musa. Har aldri opplevd å kutte meg... 3. Ja, bli tatt bakfra, men i "riktig" hull. Rompa mi vil jeg ha i fred :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå