Gå til innhold

Når begynte dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

å sette deres små i høystol (??? er det det heter) når dere skulle mate dem???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de satt godt og stødig, og hadde full kontroll på kroppen. En av mine var svært mobil da han var 4 mnd, og da vi begynte med fast føde satt han utmerket og godt i høystol under mating. Den andre venta vi lenger med.

Skrevet

Eldste var vel 7-8 mnd, de to minste guttene rundt 6 mnd. De fikk bare sitte en liten stund da fordi de ikke satte seg opp selv. Før dette brukte vi vippestol siden ejg synes mating på fanget er noe griseri ;-)

Skrevet

Når han ikke lenger ville sitte i vippestol for å få mat, rundt 5,5 mndr. Han har alltid vært veldig sterk, og "satt" seg opp i vippestol i stedet for å ligge i ro.

 

Vi begynte med en amerikansk høystol som har innstillinger for de helt små (vi var på ferie), men Ikea sin stol var også bra i begynnelsen. Nå veksler vi mellom Ikea stolen (på kjøkkenet) og TrippTrapp (i spisestuen).

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...