Baremeg Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 å sette deres små i høystol (??? er det det heter) når dere skulle mate dem???
erteposen + 4 Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Når de satt godt og stødig, og hadde full kontroll på kroppen. En av mine var svært mobil da han var 4 mnd, og da vi begynte med fast føde satt han utmerket og godt i høystol under mating. Den andre venta vi lenger med.
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Eldste var vel 7-8 mnd, de to minste guttene rundt 6 mnd. De fikk bare sitte en liten stund da fordi de ikke satte seg opp selv. Før dette brukte vi vippestol siden ejg synes mating på fanget er noe griseri ;-)
Trollemor75 Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Når han ikke lenger ville sitte i vippestol for å få mat, rundt 5,5 mndr. Han har alltid vært veldig sterk, og "satt" seg opp i vippestol i stedet for å ligge i ro. Vi begynte med en amerikansk høystol som har innstillinger for de helt små (vi var på ferie), men Ikea sin stol var også bra i begynnelsen. Nå veksler vi mellom Ikea stolen (på kjøkkenet) og TrippTrapp (i spisestuen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå