Fullrulle86 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Prøvde å google litt men fant ikke så mye, så har dere erfaringer med dette? Skal en helst bruke milo? Leste så vidt en plass at en måtte bruke vaskemidler uten enzymer.. Bruker dere tennisballer i tørketrommel og tørker dere HELT tørt inni der??? Hvor mange tennisballer må til? Det er snakk om en barnedyne:o)
Gossip Girl Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg vasker på 40 grader med Milo. Tar den bare rett i tørketrommelen etterpå. Har aldri brukt tennisballer Blir like fluffy hvis man bare rister den godt etterpå... Det er min erfaring og har gjort dette maaaange ganger pga unger som har spydd og hatt uhell i senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå