<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Beklager at jeg spør, men jeg er ikke her inne så mye, så jeg har ikke hatt mulighet til å følge med på alle trådene ang dette. Tenkte jeg skulle prøve meg her nå, for å se om jeg kunne få litt mer klarhet rundt valget jeg skal ta. Jeg har muligheten til å vaksinere datteren min mot svineinfluensa i dag, men er usikker på om jeg bør gjøre det...Hun er snart 16 måneder. Har dere vaksinert barna deres, og hvor gamle er de i såfall? Ble det noe særlig bivirkninger?
Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Mine på 7 år, 5 år og 2 år er vaksinert, ble vaksinert for over en uke siden. De har ikke hatt noen synlige bivirkninger, ikke en gang vondt i armen (som vi voksne fikk).
*Lissi* Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Har vaksinert 3 av mine (har 4) De er henholdsvis 13 mnd. 3,5 år og 12 år. Hun på 12 år fikk litt vondt i armen, han på 3,5 år var ganske pjusk noen dager, mens vesla ikke hadde noe av det.
FruTB Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Hei - Jeg skal ikke vaksinere Bo før på mandag, men han flere venninner med barn i ettårsalderen som har fått vaksine uten en eneste bivirkning. Verre med oss voksne virker det som. Så rådet fra meg er å si ja takk Gleder meg selv til å bli ferdig med det!
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Lillebror på 2 år og 3 mnd ble vaksinert på fredag. Han var hos bf i helga og utover kvelden på søndag hadde han disse bivirkningene: utslett, vondt i kroppen og hodet, feber, tung pust, slakk og trøtt. Han var litt bedre på mandag og frisk på tirsdag. Storesøster på 4 1/2 er ikke vaksinert.
Gjest Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Eldste på 3 år har fått og var litt hoven og rød rundt stikkstedet i noen dager. Det var eneste bivirkning.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Du må ikke nøle med å vaksinere om du kan! Jeg blir nesten desperat av å stå i kø med mine barn for å få vaksine til dem når risikogruppene er tatt. Mens det stadig blir flere og flere syke, alvorlig syke og døde er vaksinen det eneste som beskytter. Jeg kommer til å vaksinere også spedbarnet når han blir 6 mnd i desember - hvis han ikke blir syk først.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2009 Takk for svar Da har jeg bestemt meg for å vaksinere henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå