Gå til innhold

Hvor mange har barn som er H1N1-vaksinert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg spør, men jeg er ikke her inne så mye, så jeg har ikke hatt mulighet til å følge med på alle trådene ang dette. Tenkte jeg skulle prøve meg her nå, for å se om jeg kunne få litt mer klarhet rundt valget jeg skal ta.

Jeg har muligheten til å vaksinere datteren min mot svineinfluensa i dag, men er usikker på om jeg bør gjøre det...Hun er snart 16 måneder.

Har dere vaksinert barna deres, og hvor gamle er de i såfall?

Ble det noe særlig bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine på 7 år, 5 år og 2 år er vaksinert, ble vaksinert for over en uke siden. De har ikke hatt noen synlige bivirkninger, ikke en gang vondt i armen (som vi voksne fikk).

Skrevet

Har vaksinert 3 av mine (har 4) De er henholdsvis 13 mnd. 3,5 år og 12 år.

Hun på 12 år fikk litt vondt i armen, han på 3,5 år var ganske pjusk noen dager, mens vesla ikke hadde noe av det.

Skrevet

Hei - Jeg skal ikke vaksinere Bo før på mandag, men han flere venninner med barn i ettårsalderen som har fått vaksine uten en eneste bivirkning. Verre med oss voksne virker det som.

Så rådet fra meg er å si ja takk ;) Gleder meg selv til å bli ferdig med det!

Skrevet

Lillebror på 2 år og 3 mnd ble vaksinert på fredag. Han var hos bf i helga og utover kvelden på søndag hadde han disse bivirkningene:

utslett, vondt i kroppen og hodet, feber, tung pust, slakk og trøtt.

Han var litt bedre på mandag og frisk på tirsdag.

Storesøster på 4 1/2 er ikke vaksinert.

Skrevet

Eldste på 3 år har fått og var litt hoven og rød rundt stikkstedet i noen dager. Det var eneste bivirkning.

Skrevet

Du må ikke nøle med å vaksinere om du kan! Jeg blir nesten desperat av å stå i kø med mine barn for å få vaksine til dem når risikogruppene er tatt. Mens det stadig blir flere og flere syke, alvorlig syke og døde er vaksinen det eneste som beskytter. Jeg kommer til å vaksinere også spedbarnet når han blir 6 mnd i desember - hvis han ikke blir syk først.

Skrevet

Takk for svar :) Da har jeg bestemt meg for å vaksinere henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...