-68mamma Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hvor tidlig fikk du se liv på UL selv ? Kan man se noe når man er 6 + 1 eller er det litt tidlig å bestille UL ?
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 NOE kan man se, hehe...jeg mener at når jeg var gravid første gang, det var altså IVF, så var jeg til UL i sjette uke for å bekrefte graviditet, og da så vi en liten fostersekk og et hjerte som slo...men jeg skal ikke love det, for pga noen andre forviklinger så var jeg til UL annenhver uke en stund (hadde noen cyster som sprakk, kjempeondt, auauau!). så det KAN hende vi bare så fostersekk da, og ikke hjertet... denne gangen var jeg til UL på dagen 8+0, og da så vi en liten klump og fikk påvist et hjerte som slo, det er helt sikkert i hvert fall.
Mamma til to guttegull Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Hei! Jeg er selv 6 + 5 idag og har fått UL-time på onsdag. Gynekologen på den klinikken mener at fra uke 7 kan man se fosteranlegg + et bankende hjerte )
-68mamma Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Uke 7 - det er den uken fra man er 6+2 til 7+0 - ikke sant ? eller mener du 7 fullgåtte uker ? (7+1 - 8+0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå