Gå til innhold

Farlig med 1 time i solarium?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er vandt til og ta sol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 time ja, er du gal jente? :D Hvor lenge pleier du å ligge vanligvis da?

Skrevet

Jeg tok tre kvarter en gang. Tok alltid en halvtime før, men etter tre kvarter ble jeg svidd. Og jeg tror ikke det er bra for huden.

Skrevet

Har sterk hud og nesten aldri solbrent..tok som regel 30 min i solarium, men en gang tok jeg 45 min. Ble rød som en hummer

Skrevet

Nei, sikkert ikke farlig i det hele tatt. Fordi WHO anbefaler ikke at folk tar regelmessig sol, og prøver også å få flest mulig land til å innføre 18 årsgrense på solarium. Men vi vet jo alle hvor kynsik og lite belært de som jobber i WHO er..Der vil jo ikke folk sitt beste.SOm forgifter oss med vaksiner og medisiner i hytt og pine...

 

Det hele er tull og tøys og løgn fra deres side for å tjene penger på folks redsel. Så ta sol du, gjerne to timer.RØdfargen går jo oftes over til brun etterhvert,-ikke sant?

 

Statens legemiddeltilsyn, som er av samme ulla som alle i WHO har dessuten også forbudt "barbiedopet" det finnes så mye av..GJør deg både brun, slank og kåt..VIl tro at dette også kan være med på å hjelpe deg og bli så brun som mulg i tillegg til timer i solariet..Det er heller helt sikkert ikke farlig, siden de fraråder oss og bruke det..

Skrevet

Helsa er en ting, men hva med utseende, siden det er tydelig at de som tar mye sol uansett er mest opptatt av utseende og helsa så er det vel greit å slippe å se ut som ei rosin før man er 40år også.

Skrevet

Hva var det med den setningen der da??

 

.....opptatt av utseende og virker heller mindre opptatt av helsa....skulle det stå...

Skrevet

Må bare si at melanotan er noe av det beste som finnes.

Altså barbiedopet,

Jeg har alltid vært kritthvit.

Nå er jeg brun og kan gå med tskjorter og tilogmed bikini.

Tar en halvtime sol i ny og ne.

Er ikke farlig hvis man bare gjør det en gang i mnd. Men rynker får man ja.

1 time er det ikke noe vits og ta, kroppen klarer ikke ta det til seg uansett.

Bedre og ta annenhverdag halvtime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...