Kliko Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Min er nå 8,5 mnd og greier kun å sette seg opp på knærne ved hjelp av trappa. Også kommer han seg ikke ned selv heller. Skikkelig søt! hehe..
Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Hehe.. Er en søt tid det der :-) Min eldste var 9 mnd gammel og brukte en helt spesiell teknikk jeg ikke har hørt om at noen andre har brukt. Han lå på magen, så spredte han bena mer og mer utover til han lå i spagat. Deretter tok han og løftet seg opp på strake armer (med bena i spagat) og rygget liksom bakover med armene, mens han samlet bena foran seg, så satt han der. Var helt sykt å se på! Samme prosedyre, bare omvendt når han skulle ned igjen. Mellomste var 7 mnd gammel. Han reiste seg opp, og så satt han seg ned og ble da sittende til han vinglet over ende. Så han satte seg egentlig ned før han satte seg opp. Minstegutten var ca 7,5 mnd, og jeg torr han gjorde det på den normale måten, altså fra krabbestilling og over til å sitte på rumpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå