Gå til innhold

hvor kjøper du ull til babyen/barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt hos nøstebarn og englebarn på nett, og er kjempefornøyd! de har også større størrelser i eks. bodyer fra 98 og oppover, etter hvert som barnet blit litt større

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på nøstebarn jeg også,elsker den nettsiden!

Skrevet

Jeg har kjøpt på Sparkjøp, også skal jeg kjøpe litt på englebarn.no

Skrevet

Kjøpte endel på Barnas Hus da de hadde Janus ull til 99 per del.

Kjøpte også noe Janus ull på Bogerud sist helg da de hadde -30%

Skrevet

Jeg kjøpte janus på spar kjøp til storesøster i fjor, men hun sier det klør og vil ikke gå med det.

Så i år har hun fått slik med bomull på innsiden og ull på utsiden, det har lillebror også pga atopisk eksem.

Har kjøpt på reflex, røff&tøff og cubus.

Skrevet

Har kjøpt og arvet mye nøstebarn ull og er igrunn fornøyd:)

Men jeg har også prøvd ulltøyet fra Pierre Robert som selges blant annet på rema 1000. Kjempefint tøy! Og det kan vasket på 40 C, som også er et pluss, og så koster det kun 150,- pr del:)

Skrevet

Vi har kjøpt litt på g-sport, devold sin med dobbel lag. Med de er vi ikke fornøyd. De med bomull på innsiden og ull på utsiden, det gir ikke ull efekten. Ellers har vi kjøpt mye Janus, men vi bare elsker nøstebarn!! Så minsten har bare nøstebarn ull, mens storebror har litt janus og litt nøstebarn.

Skrevet

Hvilken Devold-modell er det som har bomull på innsiden?

Skrevet

Har ull fra mange merker til jenta mi..

Janus, kjøpt på Barnas Hus. Både den vanlige og prinsesseull. Joha og Steffens, også fra Barnas Hus.

Ren merinoull fra Cubus.

Ull fra refleks. Den er kjempesøt, med små sauer på. I hvit og brun. Kjekt med noe annet en rosa og hvit.

Pierre Robert, kjøpt på Obs og på Kiwi. Fornøyd med den! Til tøffe farger.

Kivat, kjøpt på Små venner.

McKinley fra Intersport

Vi har mye ull. Sikkert 10-12 sett til henne, minst, pluss hele ulldresser og sånn. Elsker ull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...