Gå til innhold

Stavanger


Mina™

Anbefalte innlegg

Er d mange fra Stavanger her inne? Lurte på om d va noe interesse for Bim treff? Me va ein go gjeng fra juli07 sist gang. Så eg tenkte d hadde vert gøy denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja. Jeg bor i Sandnes. Ikke så langt det heller;)

Jeg er gjerne med på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nyttår var ikke dumt. Travel tid framøve!! Selv bor jeg i Tananger. Så Stavanger eller Sandnes er like langt for meg :)

 

Satser på treff i januar da vist d ikke er stor interesse for tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Jeg mente at det ikke er så langt til Stavanger, så jeg kommer;) Ikke at jeg synest sandnes var en bedre ide en Stavanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nyttår er det nok lettere å oppdage hverandre ;-)

 

Om det blir sandnes eller stavanger er samme for meg. Liker meg godt i begge byene jeg.

 

Januar høres ut som en god idè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Stavanger jeg også, hadde vært morsomt å vært med å bim-treff :-) Enig i at det er travle tider fremover mot jul nå, så passer meg utmerket på nyåret ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg blir gjerne med på BIM treff. Var med i desember 2007 klubben sist gang og vi hadde det kjempe kjekt :) Har fremdeles kontakt med flere av dem.

 

Jeg bor på Randaberg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært kjekt. Jeg bor i Stavanger.

Forresten noen av dere som vet om en kjekk jordmor å gå til her? Har foreløpig bare vært hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjennskap til jordmødre her i Stavanger i det hele tatt, var i Tromsø under forrige svangerskap. Hvordan fungerer jordmortjenesten her egentlig? Er det bare de private, eller er det et slags jordmorsenter eller noe? I Tromsø var det sånn at alle jordmødre i byen var samlet på et senter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at Jordmor Janne på Storhaug er veldig bra. Hun har også eget ultralydapparat :) Skal til henne i uke 14 på en ultralyd og kontroll. Siden hun er privat så må man betale for hver time. Hun har kontor hver onsdag og du finner henne på nettet.

 

Du får vel jordmor etter hvilken bydel du bor. Bodde i Stavanger før og da hørte jeg til Eiganes og Tasta og gikk på St.Olav. Gikk til ei utrolig bra jordmor begge første svangerskap (nå venter jeg nr. 3). Husker ikke navn, men hun er bergenser og ei utrolig jordmor som tar seg goood tid til å lytte og viser masse omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte også om St Olav, men trodde ikke det var for hele kommunen. Bor ikke sånn til at jeg hører til der hvis det er fordelt på bydeler. Får finne litt mer ut av det. Ultralyd i uke 11-12 er allerede bestilt, så det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ma:)

 

Hvor har du bestilt ul? Vi vurderer sterkt å bestille ul når vi går inn i uke 13 (før vi skal reise).

 

Hadde vørt kjekt å kunne gi ett lite bilde til de vordene besteforeldrene som har mast i flere år på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale ultralyd hos Jordmor Janne på Storhaug :) Ellers trenger du henvisning fra fastlegen din og da kan du velge gynekolog selv. Jordmor Janne er privat og da trenger du ikke henvisning. Betaler 4-500 kr. Hun har kontor hver onsdag. Skal til jordmor Janne i uke 14 selv og håper jeg får se litt mer enn jeg gjorde i går (9+1). Så en liten sprellende bamsemums i går med bankende hjerte. For et nydelig lite vesen det var. Ble kjempe sjarmert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte time etter å ha fått henvisning av legen på Hinnaklinikken hos Marit Veholmen. Vet ikke om det kan bestilles uten henvisning fra lege, men burde ikke være så vanskelig å få. Legen min tok det som den naturligste ting i verden at jeg ville ha det og sendte avgårde henvisning da jeg fortalte at jeg var gravid.

 

Har vært hos Marit på Hinnaklinikken som gyn før en gang og har også venninner som er veldig fornøyd med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg time til tidlig ul ved Sigrids ultra i sentrum, skal dit tirsdag til uken. Blir spennende :-) Tenkte å bestille hos Jm. Janne først, men hun har kontordag bare onsdager stod det på sidene hennes, og det passer dårlig for meg.

Hvordan går det med dere? Mye symptomer ute å går for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrids ultra har jeg ikke hørt om før.

 

Kanskje vi og skulle bestilt time der? Nå har jeg 1. svangerskapskontroll om en uke, og time hos lokal jordmor i begynnelsen av desember. Men jeg vil jo gjerne se og høre om at står bra til med bollen.

 

Symptomene kommer og går. Er friskest på morgen. Etter lunsj/middag blir jeg som oftest dårlig. Er 7+3.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nå ut dette med jordmor i Stavanger. Alle (utenom privat) er samlet på Eiganes helsestasjon. Ringte dit og oppgav div info om meg selv og så får jeg brev med time. Sikkert en fordel faglig for jordmødrene å være samlet på ett sted. Og så er det jo temmelig sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bom å svare på innlegg midt inni her for da la det seg jo der. Ville egentlig bare meddele for dem som lurer på jordmortjenesten i Stavanger at jeg nå endelig somlet meg til å finne ut at den er samlet på Eiganes helsestasjon (utenom privat). Ringte dit og oppgav div info og får brev med tid for time i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får brev i posten?

 

Hmm.. Jeg ringte helsestasjonen som er nærmest meg her på sola, og fikk bestilt time til begynnelse av desember. Da er jeg 11+5. Litt at jeg ikke får gått til henne jeg snakke med, for hun virket koselig :)

 

har du bestilt time til UL ma:)?

 

Det klør i fingrene mine etter å bestille time. Vil gjerne neste uke (9+ uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...