Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 ...at det fortsatt finnes "vanlige" sjuker rundt omkring man også kan få som IKKE er svineinfluensa! Alt dreier seg ikke nødvendigvis om det!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Neida, men så lenge man ikke får testet seg, så kan det være greit å gå utifra at man har influensaen hvis man blir syk, og holde seg hjemme!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Tror de fleste er klar over det altså, men takk for infoen..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Har du snørr, har du ikke svineinfluensaen. Nå går det både forkjølelse, sesonginfluensa og SI. Det aller aller viktigste symptomet på SI er at du får akutt feber, den kommer kjemperask og er plutselig veldig høy.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg har hatt svineinfluensaen, mannen min og. Ingen av ungene ble heldigvis syke. Hadde "vanlig" influensa i fjor og den var myyyye verre. Det er derfor jeg bare nevner det.... De som er utenfor risikogruppene trenger ikke bekymre seg. Dvs de kan like gjerne bekymre seg hvert år og ved enhver influensa-periode! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå