Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har vondt i korsryggen, også virker det som om det er småkynnere, Men det kan jo også være at jeg begynner å få bekkenløsning også da. Tror jeg bare skal prøve å få snupp så fort jeg kan i bhg, og deretter bare slappe av :-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har også skikkelig vondt i korsryggen i dag... Men jeg har bekkenløsning da, og har hatt det lenge. Men dette kjennes faktisk ikke ut som det. Hmmm... Har du lenge igjen til termin da? Jeg har 30 dager igjen i dag.. Det nærmer seg! Har sendt mine to små og en stor i barnehage, skole og på jobb, -så i dag skal sofaen virkelig nytes! Kos deg masse!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 Jepp en stund, 15 januar, har jeg fått time til keisersnitt. Så har liksom ikke planer om å prøve å føde ennå da :-) Kose deg masse på sofaen i dag, Det har du fortjent :-))
1+2=3jenter Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Tvillinger er tungt, så du får ta det med ro:-) Trenger MYE hvile... Siste mnd før fødsel var jeg ikke i stand til å kjøre bil, så da var mannen 20%sykemeldt for å levere/hente eldste i bhg...
Mammaen til Isak Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Du får bare prøve å holde ut Og hvil så mye som mulig, hvis du føler det veldig ubehagelig syns jeg du skal ringe legen/jordmoren din
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2009 Jaja, jeg får vel kose meg på sofaen jeg også da, Er jo litt synd, siden jeg har en helt ny bok å lese :-) Får vel bare slå meg til ro med det. Takker for råd :-)
Mammaen til Isak Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Nei huff, det passet jo uuutrolig dårlig da ;o) *fnis*
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2009 Jepp, :-) Kan jo egentlig ikke klage da :-)) Svigermor var innom en tur i går, hun hadde med seg en bok til meg, ( pleier alltid å ønske meg bøker til jul og i år fikk jeg boken som jeg ønsket meg på forskudd. For da kunne hun kjøpe noe annet til meg.) Snille smoren min :-) Så nå ligger jeg på sofaen med pc`n ved siden av, stille i huset, og boken er klar til kamp :-) Ha en fin dag alle sammen!!
Mammaen til Isak Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Hehe ingenting er som å få gaver, bare for at noen vil glede deg! ) Velfortjent der du ligger å ruger ) Kos deg i dag du også. Her er deigen til kanelboller akkurat satt til heving. Nå skal jeg ut å måke snø *imponere mannen* ;o) Og etterpå må jeg vel til med helgevaska......nå kjente jeg at akkurat DET ikke fristet så veldig.. *ler* Får belønne meg selv med kanelbolle til slutt!
2søtesmåh Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Dette er IKKE for å skremme, men da jeg har hatt influensa (ikke denne svinegreia) så har jeg begynt med vondt i nyre,- og eller korsryggregion..Så sprer det seg opp i rygg, skuldre, man begynner og frys og BANG, man er skikkelig dårlig. Men om det er tilfellet så blir du syk snart, vil anta det er mer sannsynlig bekkenrelatert/kynnere når du har den tilstand du har...Gravid altså ) Hadde jeg kjent vondtet ditt kunne jeg sikkert avkreftet/bekreftet evt influensa, for det er veldig gjenkjennbart ) Det er nok bare små"trolla" som er lei av å ha det trangt...Men vær litt obs på hvordan smertene utarter seg, og evt feber
Mammaen til Isak Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Husj, kom deg vekk med dette influensa pratet ditt ;o) *endelig en tråd uten influensa, flirer*
2søtesmåh Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Tok meg i å tenke det samme selv, rett etter lagring...så jeg er inderlig lei for det..... Skal ha meg vekk nå...Kusjt )
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2009 Helt klart at uventede gaver gleder masse, :-) For det første, jeg VIL ikke ha, SKAL ikke ha den derre saken som heter influensa, så det så!! Men jeg er veldig lysten til å ta en tur til deg mammaen til Isak, de kanelbollene hørtes jo bare så gode ut! Ingenting slår fersk gjærbakst. Flink du er! Måker snø, vasker og baker kaker, *kommer med en blomst og spiser opp kanelbollene dine* Flinke dama :-)
Mammaen til Isak Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Håh, du skulle bare visst! ;o) Sender deg gjerne noen kanelboller altså, der du ligger gravid og med vondter! Neei nå må jeg dra rumpa mi opp av stolen.. Disse reclainerene er skumle altså, skjønner ikke hvorfor gubben skulle kjøpe sånne ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå