yasmina Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Var kjempe koselig. Skal bruke dem som til og fra lapper paa julegavene. Skal dere lage ting i forbinnelse med jul og advent ?
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Å så korselig da Trolldeig har jeg ikke laget siden jeg avr liten selv, kansje jeg skulle gjort det med ungene en dag. Kan man ikke lage trolldeig selv? Noen son evt har oppskrift på det? Vi skal bake kakemenn til jul og så skal vi bake store pepperkakehjerter og damer/menn som vi pynter med non stopp og melis og henger opp i røde bånd i vinduene. Det blir så fint og skaper så fin julestevning og så lukter det litt pepperkaker i hele huset Har bilder av det på profilen om noen vil se hvor fine dem blir
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Vi skal vell bake pepperkaker tenker jeg. Også lage lenker som skal henge på juletreet. Vi laget to lenker i fjor, og tenkt å lage to i år - så har vi til hele treet. Ellers så vet jeg ikke om vi skal lage no. Eller skal sette sammen og pynte pepperkake hus.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Ja, skal nok kose oss litt før jul, men jeg synes det er altfor tidlig å begynne nå. Vi kommer nok til å bake bortimot 7 sorter og pepperkakehus. Så skal vi vel lage litt kurver og sikkert noe annet også.
yasmina Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg er enig i at det er litt tidlig, men siden vi skal sende gaver fra midtoesten og til Norge saa maa de sende naa i november saa da ble det bare saann. kakabaking ol blir i desember, evt mnd skifte nov/des siden ungene har fri den uka der.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 ja, da er det vel "store Eid" ? Hvilken dato er det, vet du det??
yasmina Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 Eiden antas til aa vaere ca 28 - 30 november. Her derimot blir det fri hele uka da 2 des er nasjonaldagen her i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå