Gå til innhold

BIM treff bergen?? :)


littlepeanut

Anbefalte innlegg

Hei januar jenter fra Bergen og omegn, er det på tide med nytt BIM treff nå? :) har noen evt forslag til møtedager/datoer? For meg er mandager og torsdager stort sett ikke passende, men om andre kan bør jo det fikses allikevel. Noen som kan ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Er ikke så altfor lenge siden jeg meldte meg inn her.. Har det allerede vært et BIM-treff for januar jentene? Jeg har vært litt på leiting etter dette, hadde vært utrolig kjekt å treffe flere av dere som er gravide med termin på samme tid:)

 

Jeg er gladelig med på treff, passer stort sett alle dager, men aller best mandag og onsdag. Får følge litt med her, så satser vi på treff om ikke så lenge:)

 

Cassie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til BIM. :)

 

Onsdager passer flott for meg og...:) Mulig jeg må spørre i 3. terminklubben.....:D Vet det var arrangert der sist.:)

 

Skal legge det inn på det andre forumet så får vi følge med begge to. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at noen vil være med.:) vi var en liten gjeng på 4 jenter på forrige treff, men ser ikke at jeg har fått respons fra dem helt ennå. :) men vi kan jo sette opp en dato om dere ønsker, så kan jeg formidle videre til de jeg har som kontakter fra tidligere, tilfelle de vil være med.:) Noen som har en dato som passer bedre enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så aktiv her inne, men treff virker jo kjempe kjekt :) Får jeg slenge meg med?

I så fall passer onsdager for meg også. Jeg kan både den som er nå, og uken etterpå, så ikke særlig krise her i gården :) Snakker vi ettermiddag forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.:)

 

Blir gjerne ettermiddag/kveld ja, for er jo en del som er i jobb fremdeles.:) Jeg for min del kan på dag og, for jeg er sykemeldt.:)

 

Skal vi sette onsdag 18. november? Noen som kan da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter:)

 

Var veldig koselig sist vi møttes!!! Kan desverre ikke 18 nov, men blir gjerne med en annen gang:) Kos dere, så sees vi snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har satt opp et inne på BIM treff den onsdagen kl 18.00. Bare meld dere på. Om det er mange som ikke kan er det alltids mulig å flytte på det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjekt at noen tar initiativ til dette. Jeg er gjerne med onsdag 18. Fant ikke ut hvordan man melder seg på inne på BIM-treff, håper det holder å skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen.:)

 

Så utrolig koslig at så mange vil være med.:D Ja det blir den 18. november kl 18.00. Vi møtes ved den blå steinen i byen, og så kan vi finne en kafe vi tenker å "invadere" :D Skal prøve å huske et lite "skilt" med BIM bokstavene på, så vet alle hvor vi står der...:) (Har gullfiskehukommelse for tiden, så kan ikke garantere at jeg husker det... hehe)

 

Dette blir gøyt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...