Gå til innhold

BIM treff bergen?? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:)

Er ikke så altfor lenge siden jeg meldte meg inn her.. Har det allerede vært et BIM-treff for januar jentene? Jeg har vært litt på leiting etter dette, hadde vært utrolig kjekt å treffe flere av dere som er gravide med termin på samme tid:)

Jeg er gladelig med på treff, passer stort sett alle dager, men aller best mandag og onsdag. Får følge litt med her, så satser vi på treff om ikke så lenge:)

Cassie:)

Så flott at noen vil være med.:) vi var en liten gjeng på 4 jenter på forrige treff, men ser ikke at jeg har fått respons fra dem helt ennå. :) men vi kan jo sette opp en dato om dere ønsker, så kan jeg formidle videre til de jeg har som kontakter fra tidligere, tilfelle de vil være med.:) Noen som har en dato som passer bedre enn andre?

Annonse

Jeg er ikke så aktiv her inne, men treff virker jo kjempe kjekt :) Får jeg slenge meg med?

I så fall passer onsdager for meg også. Jeg kan både den som er nå, og uken etterpå, så ikke særlig krise her i gården :) Snakker vi ettermiddag forresten?

Annonse

Hei igjen alle sammen.:)

Så utrolig koslig at så mange vil være med.:D Ja det blir den 18. november kl 18.00. Vi møtes ved den blå steinen i byen, og så kan vi finne en kafe vi tenker å "invadere" :D Skal prøve å huske et lite "skilt" med BIM bokstavene på, så vet alle hvor vi står der...:) (Har gullfiskehukommelse for tiden, så kan ikke garantere at jeg husker det... hehe)

Dette blir gøyt!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...