Gå til innhold

Hva spiser/drikker dere mest av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... Her går det mest i melk og appelsinjuice for å ikke snakke om appelsin spising.. :D har hatt en uke dilla på sjokolade :o ikkebra.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser ganske variert, men tror kanskje yoghurt er på toppen av spiser-mest-lista mi nå under svangerskapet.. ;) (ikke i mengde, men i antall ganger pr døgn!?)

 

På drikkefronten går det aller mest i vann og appelsinjuice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ganske så variert. Ikke noe spesielt usunt eller noe jeg bare MÅ ha.

 

Av drikke går det veldig mye i forskjellige melkeprodukter, og har gått mye i grumsete julebrus etter at den kom i butikken <3 Den er det eneste jeg MÅ ha! Huff ikke den sunneste dilla jeg kunne fått, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å kutte ut brusen og har begynt å drikke faris/boblevann. Dette har jeg aldri drukket noe særlig av tidligere. Og så har jeg blirr mer tørst og tyr til et vannglass i ny og ne, noe som også er veldig ikke meg. Hater vann og vannmaset fra overalt. Og så går det i mengder av melk. Har også greid å kutte ned på te drikking og drikker nå bare kaffe en sjelden gang jeg er på besøk hos noen.

 

Prøver å ikke spise alt en gravid ikke skal spise, ellers er det vel som før. Nå spiser jeg julekake med brunost fordi datteren min er syk og ikke orker annet. Brunost har jo også jern, så da blir det jo kjempesunt, kremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig i perioder på noen uker som jeg digger div ting, og så stopper det seg plutselig helt. Foruten melk som har vært en gjenganger hele veien... Nå for tiden kan jeg spise havregrøt til hvert måltid, men får også inn noen skiver med brunost (har jern:) på morningen. Jeg går aldri langt uten klementiner for tiden heller. Forsøker stadig å begrense brusinntaket, tidligere har jeg aldri vært særlig glad i brus, men plutselig dukket det opp som et problem... snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melk, appelsinjuice, vann og frukt. Spiser mye appelsiner, noe kiwi, epler og bananer. Men nå har endelig klementinene kommet, saftige og lakserende;) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kuttet ut farislignende drikke også etter at jeg fikk så mye vann i bena her om dagen. Fikk anbefalt vann med sitron i istedet. Det blir noen klementiner/appelsiner per dag, men prøver å være forsiktig med dette også. Synes det er mange hensyn å ta, men har heldigvis ikke fått kick på noe ennå. Sistgang gikk jeg ikke ut døren uten noen grønne epler i vesken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann.. slenger meg med.. Her går det mest i fitness frokostblanding, den som kommer med tørka frukt i, også har jeg gjerne bananbiter og melk på. Ellers så er det frukt, alt fra banan, klementiner til kiwi.

Drikker mest juice, vann, saft, også har jeg litt svakhet for julebrus, men prøver å begrense det så godt jeg klarer, så det blir kanskje et glass om dagen eller en glass flaske. Ellers spiser jeg som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt kjedelig her etter at jeg kuttet ut av av sukker, frukt og med mye salt på. Det blir veldig mye vann for tiden. Og til snacks blir det en gulrot eller noen usaltede nøtter :-S

 

Har liksom ikke noe kick på noe, men drømmer stadig om å bare dytte i meg en kokeskjokolade, en stort stykke kake, karamellpudding og alt av frukt når man er litt sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen diller og spiser som før. Men etter jeg ble gravid frister brus veldig lite..(julebrus er eneste). Så drikker stort sett vann og melk. Spiser mat som jeg alltid har spist, men har mindre lyst på enkelte ting. Appelsiner og clementiner er jeg veldig glad i! Litt ekstra lyst på sjokomelk til tider :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe diller før nå siste uken ( er i uke 26), men nå er det appelsinjuice det første jeg tenker på om morgenen:) Må få i meg 2-3 glass om morgenen før jeg er fornøyd. Ellers går det en del pepperkaker, klementiner og sjokolade om dagen.

Ikke bra å spise disse usunne tingene, men har ikke lagt på meg mer enn vanlig enda....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...