Gå til innhold

SYNES DET KAN KOMME ETT EGET FORUM FOR SVINEINFLUENSA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å lese og høre om det... la panikken komme ut på ett eget sted..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, enn at folk enda ikke har fått med seg SYKDOMSDEBATTEN....!!!!!!

Forøvrig helt enig med deg

Skrevet

Eget forum hjelper ingenting på presset på denne siden.

Skrevet

Det er jo her man får svar.

Skrevet

Takk for støtte.

Er ikke det at jeg ikke bryr meg og selvfølgelig synes jeg det er utrolig trist for de som blir rammet men til nå er det 15 (?) stk som har dødd av dette og årlig er det faktisk veldig mange fler som dør av vanlig influensa..

Slapp av folkens! Det gir seg snart!!

I mellomtiden hør på den fornuftige damen over her og kom dere inn på SYKDOMSDEBATTEN!!

HI

Skrevet

Hehe, jeg må le. Jeg går inn på sykdomsdebatten og der er det kun ett stusselig innlegg om svineinfluensa :-) Nei, folk sverger nok til anonymforumet.

Skrevet

Jeg er helt enig, jeg har måtte holde meg bort fra internett fordi det bare står om det på nyhetene hele tiden,.

Alt er katastrofe hele tiden!!

Må få tankene over på noe annet, reimadresser eller noe i den dur...

Skrevet

Du er så lei slike tråder at du måtte lage en ny en?

:o)

Skrevet

Det hjelper jo ikke å lage nye forum, de aller fleste bruker jo skravlesiden og anonymforum

Skrevet

til 08.26..

Skjønner jo at du også er dritt lei når du faktisk gikk inn på denne debatten for å kommentere at "nå er det faktisk enda ett" hehe..

Meningen min bak dette innlegget var vel egentlig at jeg krysset fingrene for at moderator kanskje ville se dette innlegget blandt alle de om hundre (hvertfall) andre om svineinfluensa og se at det faktisk er på tide og lage forumet for alle som trenger info, tips og råd.

og igjen- er ikke det at jeg ikke bryr meg, men er det noe jeg har fått nok av i det siste er det svineinfluensa og kongo gutta!!

HI

Skrevet

Jeg syns det kan komme to.

Skrevet

"Hehe, jeg må le. Jeg går inn på sykdomsdebatten og der er det kun ett stusselig innlegg om svineinfluensa :-) Nei, folk sverger nok til anonymforumet."

Er ikke sykdomsdebatten-forumet likt for bim og dib og alle? For når JEG går inn på forumet, så er det en drøss med innlegg der...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...