sommer1 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Lille jenten var/er allergisk mot mme. Så vi har gidd henne sinlac. Prøvde en liten porsjon med "vanlig" nestle grøt med aprikos smak som falt i smak, og hun tålte den;) Så da tenkte jeg å prøve en annen grøt enn sinlac. Hvilken grøt er bra og gir en god metthetsfølelse?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 jeg har gitt hipp sine barnegrøter synes de smaker godt jeg også da
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Fra 6 mnd ga vi Nestlé havregrøt med banan og aprikos. Kjempegod!! Og fra 8 mnd var Nestlé fullkornsgrøt med eple populær.. Også ga vi den Cornflakes-grøten innimellom fra 12 mnd, i tillegg til hjemmelaget havregrøt.
Trollemor75 Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg er kanskje litt ekstrem, men jeg pleier å ha 4 typer grøt i huset for variasjonens skyld. Her kjører vi stort sett Holle grøtene som jeg synes er veldig praktiske: kan lages med MME/MM (da kan du velge den typen MME du foretrekker) eller bare vann, og du kan også lage grønnsakgrøt og fruktgrøt. Han liker alle typene, men ser ut til å like best hirsegrøten. Vi har også alltid en pakke med streit grøt blandet med MME. Foretrekker Hipp i utgangspunktet fordi det er samme MME som vi bruker ellers, men de har bare en type grøt uten fruktsmak. Småfolk glir ned, men ikke den store begeistringen. Nestlé er ok, han ELSKER God Natt grøten (den er faktisk god, jeg har smakt).
Trollemor75 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Glemte å si at vi ikke liker grøt med tilsatt fruktsmak, for vi tilsetter aprikos eller sviskemos for å hjelpe med fordøyelsen.
erteposen + 4 Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Holle hirsegrøt har vi startet med før. Den er rik på jern, og metter godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå