Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 var dere i NÆRkontakt med noen som var tydelig syke? eller vet dere ikke om noen som dere hadde kunnet fått det fra?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Min halvvoksne unge dro det hjem. Jeg vet ikke helt hvilke kontakter han har hatt. Så nå sitter jeg her med feber, verk og hele sullamitten.......
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 samme her sønnen på 11 kom hjem med det på en onsdag.fredagen var samboer og jeg syke fikk tamiflu til minste jenta så hun slapp heldigvis unna.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg vet ikke åssen jeg har fått det...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Vi har ikke fått det påvist, men min lege mente det var svineinfluensa pga. av symptomer og at sesonginfluensa ikke er begynt enda. Min datter tok det nok med seg fra skolen. Hun begynte med hoste og var slapp i 3-4 dager. Hadde litt feber i 3 netter. Dette er over en uke siden, og hun hoster enda, men mer som en forkjølelse. Min sønn på 2 år fikk det 3 dager etter, med 40 i feber. Hadde feber av og på i 5 dager, mest om natten. Almenntilstanden var ok, han var med, og paracet virket veldig bra. Jeg fikk det samtidig med min sønn, sånn ca, og hadde ikke feber de 3 første dagene, men hadde stiv nakke og vondt i hodet (typisk influensa-vondt). Tok Paracet, og det tok smerten bort ganske bra! Fikk feber 4. dagen og natten og ble utrolig kvalm!!!!! Dette gikk over med Paracet. og har hanglet i 2-3 dager etter dette, men bare blitt bedre. Litt kvalm i ny og ne. Nå føles det som en helt vanlig forkjølelse, er ikke slapp lenger eller noe. Ungene er oppegående, og alt er bra! Det er ikke det verste jeg har vært bort i det hele tatt, vi har blitt dårlig, men klart å være med i "denne verden" likevel!
FerdigFødaForAlltid Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Har ikke peiling på hvor vi har fått det fra, men med to unger i barnehage og en på skole, så er det nærliggende å tro at det kommer fra en av disse stedene... Trolig fikk eldstegutten det først, deretter fikk jeg det, så fikk mellomste kid'n det og nå har vesla fått det. Gubben har foreløpig ikke vist uttalte symptomer, så enten har han fått svineinfluensa uten symptomer, eller så er han rett og slett ikke mottakelig for det, for det er umulig å bo i det huset her nå og ikke bli syk med all den hostinga og nysinga som foregår her...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 var nok sønnen min på 3 som tok det med seg fra barnehagen. han var frisk om morningen, og plutselig ringte barnehagen og sa at jeg måtte komme å hente han for han var så slapp...det var nå veldig underdrevet...han lå på fanget til en av barnehagetantene, rød rundt øynene, orket ikke sitte oppreist, måtte låne en vogn får å få han hjem(har 1 min å gå hjemmefra til barnehagen) og hadde over 40 i feber...hadde over 40 i feber i 5 dager, spiste lite og drakk lite, og lå bare oppå bollemagen min hele dagen. jeg selv ble ikke så veldig dårlig, bare litt feber,og kraftig hoste. litt slapphet sitter igjne i oss begge enda, selv om det er over ei uke siden vi ble friske. han fikk nok smitten noen dager tidligere i barnehagen, og bare plutselig ble han sjuk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå