Gå til innhold

Dere som jobber i helsevesenet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere alle fått tilbud om å få svineinfluensavaksinen på arbeidsplassen nå, eller er det flere som ikke har fått det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det bare ytterst få som er prioriterte forløpig. De som kan stille mest på ekstravakter eller har andre spesial felt som en kan få bruk for. De med mange barn blir ikke pri 1 i denne om gang, kanskje nærmere desember.

Sånn er det bare nå når det er mangel på vaksine. De må sikre bemanning som skal pleie alle de som er/blir syke.

Skrevet

Vi har skrevet oss opp på liste for en stund siden,noen fikk i forrige uke,men de hadde ikke fått i nærheten av nok.De har fått ny landning i dag da,så får vi se i morgen om hvor langt de kommer med vaksineringen da.

Vi får den på arb.plassen,jobber i hjemmesykepleien.

Skrevet

ja vi fikk på sykehuset, men tror de gikk tom mot slutten. Noen avdelinger var prioritert; nyfødt intensiv, intensiv, akuttmottak, vaktgående leger etc

Skrevet

Jepp vi fikk tilbud om det forrige uke..

Gjest irismor
Skrevet

Hos oss ble pleiepersonalet vaksinert torsdag i forrige uke.

Jobber på sykehjem.

Skrevet

Vi må sette oss opp på liste. Vi er ikke i den prioriterte gruppen da jeg jobber på patologiklinikken og derfor ikke jobber direkte med pasienter.

Skrevet

Jeg jobber ekstravakter på et gamlehjem og fikk den sist uke.

Alle som jobber der fikk tilbud.

Skrevet

Jobber på lungeavdeling og er en av de først prioriterte ettersom vi jo kan få en del pasienter med influensaen etterhvert, men de gikk tom for vaksine så jeg får vel ikke før en gang ut i neste uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...