Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Lurer på en ting: mannen min og jeg går i terapi for n'te gang, og selv om jeg sikkert har min del av skylden, så er det stort sett min mann som må skjerpe seg og gjøre noe med oppførselen sin. Sist vi var der snakket vi om han manglende innsats for å gjøre ting bedre og om at jeg ikke lenger tror at han kan forandres. Pga dette ba terapeuten min mann om å kjøpe en plante, en som bare han skulle ta seg av (regner med det var for at han skulle vise at han kunne dette, husket på planten osv). Neste mandag skal vi tilbake, men ingen plante er kjøpt inn. For meg er dette nok et tegn på at han tror alt er bra nå og at han gjør det han kan for at ting skal bli bedre - men han blåser altså i det her. Føler at det er en liten ting å reagere på, men samtidig kommer det jo i tillegg til alt det vi har vært gjennom av dårlige perioder, og viser liksom at han ikke gir 150 % for at vi skal klare dette. Hva synes dere, hva ville dere tenkt?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Vs han enda ikke har kjøpt planten ville det ringt en liten bjelle hos meg ihvertfall. Ville ikke sagt noe, bare ventet for så å evt si det neste time dere har. Da kan dere snakke m det der, kanskje man får svar på det man vil? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 HI Vet han har nevnt planten et par ganger men aldri noe mer. Føler at det er en filleting men samtidig så viser det jo litt. Tror han føler at det var en idiotisk ting å gjøre og han skjønner ikke hva dette har med våre problemer å gjøre. Sånn tenker han, som mann.... Vet at jeg innerst inne er skuffet, men enda lengere inn er jeg ikke overrasket i det hele tatt. Håper terapeuten synes det er viktig også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå