Gå til innhold

Noen her som kan å tyde drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere netter på rad nå drømt at jeg er sammen med en litt eldre mann.. Kanskje sånn 15 år eldre. Lurer på hvorfor jeg drømmer de drømmene gang på gang på gang, med samme mann i hver drøm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du at mannen din er "gammel og satt"? Eller føler du deg ung og uerfaren i forhold til ham? Eller er du betatt av en eldre mann?

Du må nesten se drømmen i sammenheng med den livssituasjonen du er i akkurat nå, det er den eneste måten du kan tolke den på.

Skrevet

Ja tusen takk:) Men jeg fant ikke noe ut om drømmen da dessverre

Skrevet

Kjæresten min er nesten like gammel som meg. Er ikke akkurat betatt av en annen heller!

Ganske rart dette her

Skrevet

Sammen med han på hvilken måte? Jeg kan ikke nok om drømmetyding, men tenker at du må finne stemningen i drømmen og at den kan si deg noe om hva drømmen betyr.

Skrevet

Okay skal prøve.. Vi er forelsket, men det er mye fram og tilbake. Vi ''krangler'' en del..I natt drømte jeg at han skulle ta toget et sted og jeg lurte på om jeg skulle være med, da sa han nei og jeg ble stående å se på at toget dro

Skrevet

så følelsene i drømmen er både gode og vonde

Skrevet

og hva følte du da?

Tror du det kan være at du tester ut forholdet til kjæresten din eller "øver" deg på å være i et forhold, ved å prøve forhold med en annen i drømme?

Skrevet

Følte meg ganske trist.. Det kan jo faktisk stemme med det å teste ut kjæresten da.. Ikke vet jeg!:) Tusen takk uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...