gerd Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hva er mest sentralt? Santinos Sentrum Tordenskiolds gt. 8 - 10 >> Santinos Sjølyst Karenslyst allé 7 >> Santinos Youngstorget Hammersborggt. 12 >>
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Ikke den på sjølyst i hvertfall:) Vet ikke hvor tordenskiold gate er men youngstorget er ganske sentralt
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 eller det er sentralt. Ikke ganske..
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg ville sagt Santinos Sentrum, men det kommer jo an på "sentralt i forhold til hva?" Kommer du med toget fra en plass? Skal eller har dere vært på teater? etc.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Sentrum eller Youngstorget- spørs litt på hvor du holder til!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 begge er like sentrale, men bor du på hotell i nærheten av Rådhuset/ national er Tordenskioldsgate nærmest.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Da er youngstorget nærmest=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå