Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 jeg går på skole og er høygravid.. Læreren vår var hjemme igår fordi hun og mannen var syke, hun har jeg sett har blitt verre og verre den siste uka.. Og jeg vil helst ikke være der, men går jeg ikke får jeg jo fravær!! Jeg holler på å få helt hetta, jeg er vanligvis ikke noen hysterisk kjerring, men jeg er seriøst livredd for den lille i magen som ikke har noen pappa som vil ha den. Jeg MÅ være der for den og kan ikke bli syk, så enkelt er det. Har aldri vert så redd noen gang, all dette svineriet har ødelagt mye glede i svangerskapet, sikkert for flere en meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå