Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #26 Skrevet 5. november 2009 Litt spes. navn.. Men tror jeg skulle vent meg til det og likt det.... Litt usikker.. Men jo mer man hører et navn som er spesiellt så pleier man å like det mer og mer.. Jenta mi heter Mira.. Folk rundt meg sa at det kunne jeg ikke kalle datteren min da!! Er jo det man kaller hunden sin osv fikk jeg høre... Nå synes alle det er et veldig fint navn :-)))
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #27 Skrevet 5. november 2009 Melena...Hahaha ! Ja, myye finere!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #28 Skrevet 5. november 2009 Det har litt østeuropeisk prostituert swong over seg, men ellers greit.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #30 Skrevet 5. november 2009 Tenker på dølle sjekkereplikker og div den stakkars jenta blir utsatt for etter hvert... "Vil du være marina for fullriggeren min...? "Får jeg legge til i marinaen..?" "Marina? Ja, har hørt om de som har en kvinne i hver havn ja.." "Marina? Høres deilig våt ut du..."
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #31 Skrevet 5. november 2009 Jeg er så gammel at jeg tenker på eks-kona til Bjørn Borg! Tror hun het Marina. Ihvertfall var det det jeg tenkte da jeg leste navnet. Men liker du/dere navnet så bør dere velge det. Det er dere som skal like navnet på barnet, ikke alle skrulledamene her på DIB/BIM.
Patetica fåkksi Skrevet 5. november 2009 #33 Skrevet 5. november 2009 Marina er pent, veldig vanlig i Spania og andre spansktalende land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå